تور مسافرتی نامی گشت

  • ۰
  • ۰

تور خارجی

سفری هیجان انگیز را با تور خارجی تجربه کنید 


روزانه میلیون‌ ها ایرانی وطن را ترک کرده و با هدف های مختلفی به سوی کشورهای خارجی و البته نزدیک به کشورمان رهسپار می ‌شوند، همچنین برخی با هدف گشت و گذار و تفریح و بعضی دیگر هم به قصد کار و تجارت به کشورهای خارجی سفر می کنند اما بهترین و راحت ترین راه برای داشتن یک سفر خارجی ایده آل، انتخاب و خرید تور مسافرتی مناسب می باشد و اینکه شما در عزیزان در آژانس نامی گشت می ‌توانید به راحتی با استفاده از جستجوی پیشرفته، متناسب با بودجه‌ ای که تعیین کردید، خودتان برترین تورهای خارجی را در لیست ما بیابید و اینکه از مزایای تورهای خارجی می توان به مسافرت های دسته جمعی، آشنایی و پیدا کردن همسفر و دوستان جدید، آشنایی با اماکن دیدنی جذاب و بکر، فرهنگ و آداب و رسوم، کسب اطلاعات مفید و از همه مهمتر امنیت بیشتر سفر با استفاده از راهی شدن با تور می باشد. لازم به ذکر است که در تورهای خارجی اتفاقات بسار خوب و جالبی انتظار شما علاقه مندان را می کشد که همه این تجربیات باعث شادی و خاطره انگیز تر شدن سفرتان می شود. نامی گشت خدماتی همچون دریافت ویزا در کمترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت، رزرو، بلیط رفت و برگشت هواپیما، ترانسفر فرودگاهی،بیمه مسافرتی، راهنمای تور مجرب، انتخاب پرواز و همچنین هتل به دلخواه مسافر خارج از پکیج‌، گشت شهری رایگان، ارائه سیمکارت، رزرو بهترین هتل‌ها با امکان صبحانه رایگان و ... را به شما ارائه خواهد کرد تا سفری ایده آل و راحتی را داشته باشید.

تور خارجی

 

قیمت تور خارجی 


در ابتدا لازمه بدونید تورهای خارجی عموما برای مسافران هی زمانی محدودیت مسافرتی ندارد و تورهای خارجی به اهداف مختلفی همچون سفرهای توریستی، کاری، مذهبی، سیاسی و... صورت می گسرد و نیز این تورها در تمام فصول سال در متنوع ترین حالت برگزار می شود، اما همانند تورهای داخلی در برخی از زمان ها مثل تعطیلات نوروزی و تعطیلات تابستانی طرفداران بیشتری را هم به به خود اختصاص می دهد، تورهای خارجی با کیفیت و خدمات مختلفی برای هر قشری از جامعه و با هر بودجه ای ارائه می شوند و از تورهای خارجی با خدمات لوکس و لاکچری گرفته تا تورهای رده متوسطی که توسط آژانس های مسافرتی و مراکز گردشگری معتبر ارائه میگردند، معمولا ایرانیان عضو ثابت و مسافران همیشگی تورهای خارجی محسوب می شوند که عمدتا از این نوع تورها برای مقاصد خود استفاده می کنند و لازم به ذکر است که پروازهای این تورها را هم می ‌توانید با ایرلاین ‌های داخلی و هم با ایرلاین‌ های خارجی تجربه کنید، بنابراین این پروازها نیز می‌ توانند متناسب با هزینه سفر شما انتخاب بشوند، البته پروازهای داخلی تورهای مجموعه ما معمولا ماهان، معراج، ایران ایر و قشم ایر و ... هستند که پروازهای بسیار عالی برای مسافرت ‌های خارجی مقرون به صرفه به حساب می آیند و افراد زیادی این ایرلاین های معتبر را برای سفرشان برمی گزینند و از خدمات آنها هم بسیار راضی هستند و افراد دیگری هم هستند که از هواپیمایی ‌های خارجی مانند اطلس گلوبال، سان اکسپرس، امارات و ... استفاده می ‌کنند که البته استفاده از این پروازها با بالا رفتن هزینه ‌های سفرشان ارتباط مستقیم دارد، اما شما در صورت مشورت صحیح و آگاهانه با آژانس نامی گشت می ‌توانید سفری خوش و بی دردسر را داشته باشید و کارشناسان این مجموعه شما را در داشتن یک سفر خاطره انگیز به بهترین شکل ممکن یاری خواهند کرد و برای شما آرزوی سفری بی ‌خطر و به یاد ماندنی را نماید.


در ادامه موضوعی که حائز اهمیت است قیمت تورهای خارجی است که در درجه اول به انتخاب زمان سفر شما وابسته است و نیز در واقع قیمت ها در زمان ایام پیک سفر و پرمسافر و تعطیلات یا ایامی که شهر یا کشور پذیرای توریست های بسیار زیادی از اقصی نقاط جهان میباشد، بالاتر از حد معمول ارائه می شود و نیز عامل دوم نوسانات بازار ارز است که به شدت قیمت تورهای خارجی را تحت تاثیر خود قرار داده و قیمت خدمات تور شامل بلیط رفت و برگشت با هواپیما یا هر وسیله نقلیه ای که تور باشد، همچنین خدمات هتل، خدمات تور در شهر میزبان مسافران و تعداد وعده های غذایی، با توجه به نرخ روز ارز تعیین می شود و بعد از اینها، عامل سوم و تاثیرگذار بر قیمت تور خارجی، کیفیت خدمات تور شما می باشد که تورهای مسافرتی که طرف قرارداد شرکت های خارجی بابت تهیه بلیط هواپیما هستند یا در شهر میزبان مسافرین طرف قرارداد هتل های گران قیمت و لوکس می باشند، خدمات خود را گرانتر به مسافرین ارائه میکنند و در ادامه عواملی دیگر نیز بر قیمت تور خارجی تاثیرگذار هستند که نسبت به عوامل اشاره شده در درجه اهمیت کمتری قرار خواهند گرفت.

 

مهمترین هتل های خارجی


مهمترین چالشی که هر کدام از شما مسافران در هنگام خرید تورهای خارجی با آن مواجه می شوید، انتخاب هتل خوب با قیمت و شرایط مناسب و ایده آل می باشد ؛ ما در صفحه لیست هتل های خارجی نامی گشت یک فیلتر ساده و کاربردی برای شما کاربران عزیز قرار داده ایم که شما بتوانید به راحتی نام شهر و یا هتل مورد علاقه‌ تان را جستجو کرده تا لیست متنوع و کاملی از اطلاعات مربوط به آن در اختیار شما قرار بگیرد مثلا شما قبل از خرید تور استانبول یا تور مالزی به صفحه هتل های خارجی ما مراجعه کنید، با استفاده از فلیترهای بالای صفحه، نام شهر مدنظرتان را وارد کنید تا لیست کاملی از هتل ها و مراکز اقامتی آن شهر برای شما نمایش داده بشود تا بتوانید با اطلاعات خوب بهترینگزینه برای اقامت را انتخاب کنید. حالا وقت آن است که چند هتل را در لیست بدست آورده مورد بررسی قرار دهید و انتخاب نهایی را بکنید، راستی اگر هتل خاصی مدنظر شما نیست بهتر است ابتدا به لیست تورهای خارجی در صفحه های جداگانه مسیر های مختلف مراجعه کنید و اینکه در صفحه تورهای خارجی یا با مراجعه به منو وبسایت ابتدا تور مسافرتی مورد علاقه تان را با قیمت دلخواه انتخاب کرده و سپس هتل های مرتبط با همان پکیچ را با هم مقایسه نمائید.


لیست بهترین هتل های خارجی بسیار متنوع و زیاد هستند که ما در حال حاظر مقاصدی همچون ترکیه، گرجستان، امارات و مالزی و ... را در لیست کشورهای پرطرفدار را در سایت قرار داده ایم که هر کدام بهترین هتل ها و محل اقامت را دارند برای مثال امارات را با هتل های برج العرب، آرمانی و ... می شناسند و در گرجستان هتل استمبا یا هتل آیوتا جزو بهترین ها هستند و همچنین اگر عازم مالزی هستید هتل ماندارین، هتل وستین کوالالامپور، هتل تریدرز را در پکیج خود قرار بدهید و شما با مراجعه به صفحات مجزا تورهای این مقاصد می توانید کلی اطلاعات مفید و باارزش را بدست آورید.

 

بهترین جاذبه های گردشگری خارجی


به نظر شما کاربران عزیز چه عواملی موجب می ‌شود یک کشور برای گردشگران خارجی جذابیت داشته باشد؟ اقتصاد قوی، مجاورت با دیگر کشورهای مرفه و یا جاذبه ‌های طبیعی و مصنوعی که ساخت بشر باشند ، بله همگی از جمله‌ این عوامل هستند و اینکه این روزها گردشگرانی که قصد دارند سفری آرام و لذت بخشی را تجربه کنند به دنبال مقاصدی کم هزینه و بی دردسر هستند که بتوانند کلی تفریح کنند، همچنین اخذ ویزا برای بسیاری از مسافران ناخوشایند است بنابراین در نتیجه به دنبال کشوری می گردند که بتوانند بدون ویزا به آن سفر کنند، از این رو گرجستان، ترکیه، مالزی را می توان از بهترین مقاصد گردشگری و توریستی کم هزینه دانست که روز به روز در حال پیشرفت صنعت گردشگری خود می باشد و کلی جاذبه های توریستی متنوعی هستند از مهمترین جاذبه های گردشگری خارجی می توان به : جزیره پالم جمیرا دبی، پیست اسکی روی یخ و برف دبی، برج خلیفه دبی، میدان آزادی و خیابان روستاولی گرجستان، محله حمام ها تفلیس، جزیره پانگکور لَوت در مالزی، تپه گنتینگ هایلَند، برج های دوقلوی پتروناس، ایاصوفیه و مسجد آبی در استانبول و ... اشاره نمود.

 

لطفا برای مشاهده قیمت و اطلاعات تور های خارجی به سایت نامی گشت ایرانیان مراجه نمایید .

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • ارسلان نامدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی