تور مسافرتی نامی گشت

۱۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 معرفی مالزی کشوری سرسبز در جنوب شرقی آسیا

 

این کشور در جنوب شرق آسیا قرار گرفته است و شامل دو بخش مالزی غربی (peninsular) مشتمل بر 11 ایالت به انضمام شهر کوالالامپور و بخش شرقی که شامل ایالات صباح و ساراواک و یک جزیره کوچک به نام لابوان در خارج از جزیره صباح می باشد که هر منطقه زیبایی های خودشان را دارند؛ مالزی به معنای " مجمع الجزایر ملایو " نامبرده می شود و نیز پایتخت این کشور کوآلالامپور است  و این کشور شگفت‌ انگیز توانسته در سال های اخیر توجه جهانیان را به خود جلب نماید بطوریکه جهان گردان و توریست های خارجی که برای نخستین بار به آن سفر می ‌کنند، قطعا سفری بی نظیر در کشف ناشناخته‌ های این سرزمین بکر در پیش روی خود دارند. بیشتر طرفداران این تور مسافرتی متعلق به شهر توریستی کوالالامپور پایتخت کشور هستند که این شهر جذاب از 13 ایالت و 3 منطقه ی فدرالی تشکیل شده و شما مسافرانی که به دنبال مدرنیته و تفریحات جدید و رویایی هستند، کوالالامپور را به عنوان مقصد اصلی خود در مالزی انتخاب می کنند تا جدا از لذت بازدید آن و خرید در برج های پتروناس از بوکیت بینتانگ، قطب مد و سرگرمی این شهر نیز دیدن نمایند و همچنین بیشتر طرفداران ساحل لنکاوی زیبا را انتخاب میکنند و در ضمن تاریخ دوستان به پنانگ و مرکز آن، جرج تاون سفر می کنند که کلی تجربیان جالب را بدنبال دارد و در اصل مالزی به غنای فرهنگی اش، مشهور است و شما بی شک در این کشور میتوانید به دیدن مناطق جدید بروید که چهره‌ میلیون‌ ها سال قبل این کره‌ خاکی را به نمایش گذاشته و در آخر بی دلیل نیست که این کشور را تمام آسیا Truly Asia نام نهاده اند.

 

مالزی کشوری است در حال توسعه که دارای طبیعت بسیار زیبا همراه با تپه ها و جنگل های سرسبز می باشد، به همین علت لقب شبه جزیره طلایی را به خود اختصاص داده است.

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

 جاذبه های گردشگری مالزی

 

مالزی کشور تضادها و زیبایی هاست. این کشور دارای مناطقی با وسعت زیادی از طبیعت دست نخورده، بکر و سواحل و جزیره های شگفت انگیزی است که با میراث تاریخی بسیار غنی و نیز همراه با زندگی شهری پر زرق و برق و مدرن درهم گره خورده است و نیز مناطق دیدنی این کشور همواره توانسته توریست های زیادی را مجذوب زیبایی های خود کند. در این سرزمین سواحل زیبا با چشم اندازی چشمنواز، جنگل های سرسبز، بخشی از اصلی ترین مقاصد گردشگری در جهان بشمار می رود و همچنین علاوه بر جاذبه ‌های طبیعی متنوعش، از نظر جاذبه ‌های شهری، برج های آسمان خراش بسیار مدرن و رستوران ‌های معروف با غذاهای بی نظیر، کافه های دوست داشتنی و همچنین جشنواره ها و فستیوال های عالی که هرساله در مالزی برگزار می شوند از دیگر جاذبه های سفر با تور مالزی میباشد.

 

مالزی کشور تضادها و زیبایی هاست. این کشور دارای مناطقی با وسعت زیادی از طبیعت دست نخورده، بکر و سواحل و جزیره های شگفت انگیزی است که با میراث تاریخی بسیار غنی و نیز همراه با زندگی شهری پر زرق و برق و مدرن درهم گره خورده است

 

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰
شهرهای توریستی مالزی را بشناسید

 

مالزی بی شک یکی از توریستی ترین کشورهای آسیا بشمار می رود و تنها 2583 میلیون گردشگر در سال 2018 میلادی به این کشور سفر کرده اند و نیز مالزی کشوری سرسبز و بسیار زیباست که در جنوب شرق آسیا قرار گرفته است، در تمامی دوران از این مقصد به عنوان یکی از زیباترین کشورهای آسیا نام می بردند و امروزه تبدیل به یکی از مقاصد مهم و پرطرفدار در جهان شده و همچنین افراد به هر علتی از جمله تحصیل و درمان و سفر و کار و تجارت و ... طالب رفتن به این کشور هستند و نامی گشت در این مقاله شهرهای زیبا و توریستی مالزی را برایتان معرفی خواهیم کرد، پس همراهمان باشید.

 

یکی از شلوغ ترین و پرطرفدارترین و پرجاذبه ترین شهرهای این کشور کوالالامپور نام دارد و عموما برای مسافران خارجی این شهر جزو اولین انتخاب ها جهت سفر به مالزی می باشد

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰
معرفی کوش آداسی جزیره پرنده ها

 

گردشگران بسیاری برای سفر به ترکیه کوش آداسی را انتخاب می کنند. این شهر از دیگر شهرهای مهم و زیبای ترکیه است که در زمینه صنعت گردشگری جایگاه خوبی دارد. شهرهای ساحلی معمولا طرفداران بیشتری دارند و ساحلی بودنشان به عنوان جاذبه ای مهم تلقی می شود که گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند. کوش آداسی نیز از فضای ساحلی خود بهترین بهره را برده است و شرایطی ایجاد کرده تا گردشگران بتوانند ساعاتی لذت بخش را در این شهر تجربه کنند. البته دیدنی های کوش آداسی تنها به سواحلش ختم نمی شود بلکه بخشی از زیبایی های آن آثار تاریخ و طبیعی شهر است. بندر پرین، منطقه میلتوس، معبد دیدایما از مهم ترین مناطق تاریخی این شهر هستند. در تمام شهر نشانه هایی از حکومت عثمانی دیده می شود؛ خانه هایی که یادآور روزگار امپراتوری ترک ها هستند.  بخش اصلی جذابیت کوش آداسی به آب و هوایش باز می گردد چرا که در تمام روزهای سال هوایی معتدل دارد و تنها در فصل های گرم تر رطوبت هوا بیشتر می شود و در زمستان نیز باران های فصلی افزایش می یابد.

 

کوش آداسی یکی از زیباترین شهرهای گردشگری ترکیه است که با تاریخی چندین هزار ساله می تواند گردشگران را متحیر کند!

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰
جاذبه های گردشگری کوش آداسی

 

کوش آداسی بعنوان بهترین مقاصد مدیترانه ای برای کشتی های کروز در ترکیه به شهرت خاصی رسیده است و این شهر بندرگاهی، به دلیل دارا بودن خورشید، دریا و تعطیلات سرگرم کننده توانسته به محبوبیت زیادی برسد. همچنین کوش آداسی به علت داشتن مراکز خرید عالی و مرقون به صرفه و سرگرمی های پر جنب و جوش و مفرحی که دارد شناخته می شود و همچنین این شهر در چند دهه اخیر تبدیل به مقصد مورد علاقه گردشگران اروپایی برای تعطیلات شده و در ضمن هتل های متنوع و زیبایی در نزدیکی سواحل شهر قرار دارند که این سواحل، در فصل اوج گردشگری بسیار شلوغ و مملو از توریست هستند. اما کوش آداسی تنها برای افرادب که عاشق سواحل هستند نیست، چرا که در نزدیکی این شهر جاذبه هایی عظیم و تاریخی مانند شهر قدیمی پریه نه (Priene) و زیبایی طبیعی شبه جزیره دیلک (Dilek) وجود دارند که درست مکان هایی هستند که همگان را شیفته خود می کند .

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰
پنج هتل برتر کوش آداسی

 

شهرهای ساحلی در بین سفر دوستان طرفداران بیشتری دارند و کشور ترکیه از این نظر بسیار غنی است. این کشور سواحل به چند دریا دسترسی دارد و مناطقی که در کنار این دریاها قرار گرفته باشند، مسافران بسیاری را به خود جذب می کنند. برای نمونه می توان به کوش آداسی اشاره کرد. هر سال گردشگران بسیاری از سراسر آسیا و حتی جهان راهی تور کوش آداسی می شوند تا از آب و هوای آفتابی و سواحل زیبای آن استفاده کنند و تعطیلاتی بی نظیر برای خود بسازند. با توجه به این محبوبیت، برندهای بسیاری اقدام هتل سازی در این منطقه کرده اند و توریست ها برای اقامت، گزینه های متنوعی را در دسترس خواهند داشت. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های کوش آداسی را به شما معرفی کنیم.

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰
معرفی مراکز خرید کوش آداسی

 

ترکیه یکی از کشورهایی است که در همسایگی ما قرار داشته و به عنوان یک سفر خارجی مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. چون از طرفی به دلیل داشتن شهرهای زیبا و متفاوت از یکدیگر و از طرف دیگر عدم نیاز به اخذ ویزا برای ورود به آن توریست های بیشماری دوست دارند که به این کشور سفر کنند. حال در کنار سفر به آنتالیا، استانبول، آنکارا و... تور کوش آداسی نیز از جایگاه ویژه ای در میان گردشگران برخوردار است. یک شهر ساحلی که به خوبی می تواند انتظارات هر مسافری را برآورده کرده و خاطره ای خوش برای افراد به همراه بیاورد. گردش و تفریح و بازدید از جاذبه ها و استفاده از امکانات رفاهی مختلف تنها بخش یک سفر خارجی را برای بسیاری از افراد تشکیل نمی دهد، بلکه خرید کردن در کنار موارد گفته شده یکی از قسمت های مهم هر سفری را به خود اختصاص می دهد. به خصوص که اگر به یکی از شهرهای ترکیه هم سفر کرده باشید، محال است که مایل باشید دست خالی آنجا را ترک کنید. به همین خاطر بهتر است که قبل از سفر اطلاعاتی در مورد بهترین مراکز خرید کوش آداسی فراهم نمایید تا پس از رسیدن به مقصدتان راحتتر آنها را پیدا کنید.

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰
معرفی آنکارا پایتخت سیاسی ترکیه

 

آنکارا شاهراه ارتباطی و قطب حمل و نقل کشور ترکیه بشمار می رود که درست در مرکز کشور و قلات آناتولی قرار دارد و این شهر مهم راه را برای دسترسی مسافران خارجی به سایر مناطق مهم کشور هموار و راحت می کند و اینکه آنکارا که اسم آن در گذشته " آنقوره " بوده است و بعنوان دومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استانبول حرف های زیادی برای گفتن دارد؛ قدمت و تاریخ این شهر به عصر برنز و تمدن هاتیهایاها برمیگردد که در هزاره دوم پیش از میلاد مسیح در این منطقه سکونت داشتند. در ضمن مراکز خرید بسیار متنوعی در این شهر وجود دارد و هیچ کدام از شما دست خالی از آنها برنمی گردید و به راستی که این مقصد برای شما علاقه مندان می تواند شرایطی را فراهم کند تا علاوه بر طبیعت محصور کننده و چشم نوازش، آب و هوایی عالی و دلچسب، آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری متنوعش از آثار فرهنگی اعم از سالن های کنسرت بی نظیرش، موزه های طبیعت شناسی و باستان شناسی تاریخی، سالن های سینما و تئاتر جذابش و ... بتوانید یک سفر خاطره انگیز را برای شما بسازد و البته نا گفته نماند که به علت وجود همین آثار فرهنگی گوناگون و مختلف در این شهر، آنکارا را می توان به عنوان مرکز فرهنگی و ادبی ترکیه هم نام برد و البته به صورت کلی می توان گفت این مقصد همان شهری است که در آن می توانید مهیج ترین و عالی ترین تفریحات را بدون هیچ گونه دغدغه ای تجربه کنید و از تجربه آن ها نیز بی نهایت لذت ببرید، بنابراین حتی اگر به این شهر به دلیل وقت سفارت سفر می کنید باز هم پیشنهاد ما این است که از جاذبه ها و مناطق دیدنی آن غافل نشوید. در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با این شهر آشنا کنیم، همراه ما باشید.

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰
جاذبه های گردشگری آنکارا

 

آنکارا، دومین شهر بزرگ ترکیه و پایتخت این کشور هم شناخته می شود و اینجا مقصد بسیار زیبایی برای گذراندن تعطیلات شما محسوب می شود. آنکارا، شهر شگفت انگیز و عالی برای گذراندن ماه ‌عسل، تعطیلات خانوادگی، مسافرت با دوستان و مهمتر کشف آثار بر ‌جای مانده از تمدن‌ های گذشته است. شما مسافران می توانید تاریخ و فرهنگ بی نظیرش را در میان نمایشگاه آثار تاریخی و باستانی، موزه‌ ها، جاذبه ‌ها و رویدادهایی که وجود دارد را تجربه کنید. اگر نظر ما را میخواهید برخی از جاهای دیدنی آنکارا و جاذبه ‌ها‌ی این شهر را نباید از دست داد و این جاهای دیدنی عبارت ‌اند از قلعه‌ آنکارا، آرامگاه آتاتورک، مسجد قوجاتپه و موزه‌ تمدن ‌های آناتولی که در ادامه با جزئیات بیشتری به معرفی آنها خواهیم پرداخت و در ضمن گردشگرانی که عاشق منظره ‌های چشم ‌نواز و محله های زیبا و مسحور کننده ‌ای هستند قطعا با ورود به آنکارا سوپرایز می شوند؛ البته از غذاهای خوشمزه و معروف ترکیه هم نباید گذشت!

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰
معرفی مارماریس جواهری در دل ترکیه

 

مارماریس شهری بندری است که در سواحل دریای مدیترانه می درخشد و درست در جنوب کشور ترکیه جای خوش کرده و این شهر یکی از مقصدهای محبوب در دنیاست که در هر زمینه ‌ای حرفی برای گفتن دارد، مثلا سواحل زیبا، قایقرانی عالی، ورزش‌ های ماجراجویانه، رستوران های بی نظیر، زندگی شبانه پرجنب و جوش، آفتاب مدیترانه ‌ای و... که شما را مجذوب خود می کند؛ با این اوصلف تاریخ‌ مارماریس نیز بحثی مفصل و جدایی بوده و بی شک کمتر جایی را در این کره‌ خاکی می ‌توانید پیدا کنید که چنین شهر زیبا و تاریخی را تجربه کنید ؛ در این شهر کلی بناهای تاریخی و جاذبه‌ های بکر و طبیعی با مکان های گردشگری وجود دارد که چندین روز باید وقت بگذارید تا تمامی این زیبایی ‌ها را از نزدیک مشاهده و لذت ببرید. در ضمن مارماریس شهری ساحلی بوده که در یک طرف از کوه های پوشیده از درخت کاخ و از سوی دیگر با آب های روان محاصره شده و این استراحت گاه مدیترانه ای به ساحل های شلوغ چند ملیتی و شب های پرهیجانش معروف شده است و سالانه توریست و مسافران خارجی بسیار زیادی برای تفریح این مقصد را انتخاب می کنند. مارماریس زادگاه باشکوه مارماریس و جزیره سدیش به معنای سدر می باشد و نیز طرفداران موسیقی و رقص کافیست به بار استریت بروند و از اجراهای موسیقی اینجا به وجد بیایند و رد این شهر جز تفریحات پرهیجان دریایی، مکانی عالی و مناسب جهت خرید ، گشت و گذار و رفتن به پارک های متنوع است که در ادامه قصد داریم بیشتر به این نگین مدیترانه بپردازیم، همراه ما باشید.

  • ارسلان نامدار