تور مسافرتی نامی گشت

۲۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تور گوا

تور گوا


هندوستان را از قدیم سرزمین عجایب و کشور 72 ملت می دانسته اند. کشوری وسیع و پر جمعیت با مناظر طبیعی شگفت انگیز، بناها و معابد کهن و پر رمز و راز، آیین های عجیب و غریب و یک دنیا رنگ و نور و شادی! هر قسمتی از این کشور پهناور ویژگی های خاص خود را دارد و همه جای آن تماشایی است. هر جا که بروید غذاهای متنوع و دیدنی های فراوان و فستیوال های پر شور در انتظارتان خواهند بود. شهرهای بزرگ هند، به ویژه آن هایی که در مثلث طلایی گردشگری قرار دارند، بسیار شلوغ هستند و زندگی در آن ها آرام و قرار ندارد! اما در این کشور بزرگ گوشه و کنارهای آرامی هم پیدا می شود و گوا یکی از آن ها است. ویژگی های منحصر به فرد این شهر باعث شده است هر سال گردشگران بسیاری راهی تور گوا شوند. گوا تمیز ترین و آرام ترین شهر هندوستان است و مناظر طبیعی بسیار زیبایی دارد. بهترین روش برای سفر به این شهر، استفاده از خدمات آژانس های مسافرتی است. در این حالت، دغدغه رزرو بلیت و هتل را نخواهید داشت و آژانس همه هماهنگی ها را انجام می دهد. همچنین خدماتی مثل بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گردش شهری و راهنمای فارسی زبان را نیز در اختیار خواهید داشت. برای سفر به هند لازم است ویزای توریستی تهیه کنید. دریافت این ویزا تنها از طریق آژانس های هواپیمایی معتبر امکان پذیر است. یکی از مراحل دریافت این ویزا، انگشت نگاری است. اگر درخواست روادید الکترونیکی داده باشید، انگشت نگاری در فرودگاه مقصد انجام می شود و اگر ویزای عادی بخواهید، لازم است در مرکز مربوطه در تهران مراحل انگشت نگاری را طی کنید. 

 

معرفی تور گوا


  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور دهلی آگرا جیپور

تور دهلی آگرا جیپور


هند از گشته تا به امروز سرزمینی پر رمز و راز بوده است. کشوری پر از افسانه و داستان، پر از اقوام مختلف و پر از جاذبه های طبیعی بی نظیر. کشور رنگ و نقش و نور و شادی. جایی که هنوز هم پر است از ویژگی های هیجان انگیز و هر گوشه ای از آن، داستانی در دل خود دارد. هندوستان کشور پهناوری است اما دهلی، آگرا و جیپور بیشتر از نواحی دیگر شهرت دارند و به مثلث طلایی معروف شده اند. تور دهلی آگرا جیپور فرصت مناسبی برای بازدید از این مثلث طلایی است. به ویژه اگر برای نخستین بار به هند سفر می کنید، قطعا به راهنمایی نیاز خواهید داشت  سپردن کارها به یک آژانس مسافرتی، خیال تان را تا حدود زیادی راحت خواهد کرد. هتل ها و امکانات رفاهی بسیاری برای توریست ها در هند وجود دارد اما در هر صورت این کشور بسیار بزرگ و شلوغ است و ممکن است برای افراد ناآشنا به محیط، گیج کننده باشد. 

 

معرفی تور دهلی آگرا جیپور


  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور دهلی

سفر به شهر رنگارنگ و پر جنب و جوش با تور دهلی  


قطعا هر گردشگری با شنیدن نام هندوستان، در بین شهرهای توریستی این مقصد اول از همه نام شهر دهلی به ذهنش می رسد و شکی نیست که نام دهلی به اندازه هند به گوش شما آشناست به همین منظور تور تفریحی دهلی مقصد بسیاری از گردشگران و توریست های خارجی می باشد و شما در این شهر خیلی بیشتر با فرهنگ و آداب و رسوم هند آشنا می شوید ؛ به همین علت است که دهلی را هندوستان کوچک هم می ‌نامند و این هند کوچک با 5000 سال قدمت یکی از قدیمی ‌ترین شهرهای دنیا شناخته می شود و درست شهری که قدمت را با مدرنتیه ترکیب کرده و شما را محصور خود می کند. ترکیب جالب و زیبایی از برج ‌های مدرن سر به فلک کشیده و بناهای تاریخی چند صد ساله که همگی دست به دست هم داده ‌اند تا شما را عاشق و شیفته خود کنند و همچنین دهلی درست شهری است که در تاریخ برجای مانده ولی زیبایی اش این است که درعین حال رنگ و بوی زندگی مدرن را به خود گرفته و این خود جذابیت این شهر است. جالب است بدانید بیش از 22 میلیون نفر در این شهر 5000 ساله سکونت دارند، شهری که برخی مورخین آن را قدیمی ترین ناحیه مسکونی جهان هم نام می برند و ضمنا دهلی نو، پایتخت هند نیز منطقه ای شهری درون کلان شهر دهلی بوده و رودخانه مشهور هندی ها (رود گنگ) نیز از دل این شهر عبور کرده است و در کنار هم قرار گرفتن تمام این عوامل باعث شده که هر ساله میلیون ها گردشگر دهلی را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب نمایند و با توجه به امکان دریافت ویزای راحت برای این مقصد، فاصله نسبتا نزدیک و قیمت های مقرون به صرفه و مناسب، سفر به شهر دهلی در میان ایرانیان طرفداران بسیار زیادی را داشته باشد.

 

تور-دهلی

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور مسقط

تجربه ای شگفت انگیز در پایتخت عمان با تور مسقط


مسقط پایتخت کشور عمان، بعنوان پرطرفدارترین مقصد این کشور درست در حاشیه‌ جنوبی خلیج فارس قرار گرفته است و این شهر از دسته شهرهای سنتی عربی نامبرده می شود که عموم مردمش با حفظ پوشش سنتی، چهره‌ کهن شهر را به زیبایی محفوظ نگه داشته ‌اند و همچنین در مسقط کوهستان ‌های وسیعی وجود دارد، بنابراین کوه ‌نوردی و صخره‌ نوردی در این شهر بسیار رایج و جزو تفریحات همگان است و در سفر با تور مسقط می تواند تجربه ‌ای مهیج برایتان شود. در ضمن می ‌توانید در سواحل بکر و زیبایش ورزش‌ هایی اعم از جت اسکی و قایق ‌سواری را تجربه کنید و دقت کنید که اگر در آب ‌و هوای گرم میهمان این شهر دوست داشتنی شدید، به هیچ عنوان ورزش‌های آبی آن را از دست ندهید! راستی یکی از توریستی ‌ترین و پرطرفدارترین مناطق شهر مسقط، اسکله‌ مطرح آن می باشد که به دلیل وجود ساختمان ‌های گوناگونش، منظره‌ ای شگفت انگیز و دیدنی ساخته است، این اسکله با خط ساحلی طولانی ‌اش، کشتی ‌های دریایی متنوعی که دارد باعث شده که به رشد و پیشرفت غیر قابل باوری برسد. در آخر بندرگاه مارینا نیز امکانات تفریحی وسیعی ازجمله قایقرانی، غواصی، ماهیگیری و... را در اختیار شما علاقه مندان قرار می ‌دهد. 

 

تور-مسقط

 

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور تفلیس باتومی

تور تفلیس باتومی


یکی از جذاب ترین کشورهای منطقه قفقاز، گرجستان است. سرزمینی کهن با جاذبه های فرهنگی و طبیعی فراوان، که سالانه گردشگران بسیاری را به خود می پذیرد. تفلیس و باتومی تماشایی ترین شهرهای این کشور هستند و شرکت در تور تفلیس باتومی یک روش عالی برای بازدید از زیبایی های گرجستان است. هر یک از این شهرها ویژگی های خاص خود را دارند و هیچ کدام را نباید از دست داد. این سفر برای کسانی که حوصله پروازهای طولانی را ندارند بسیار مناسب خواهد بود زیرا فاصله گرجستان و ایران بسیار کم است و با یک پرواز کوتاه، به شهر تفلیس خواهید رسید. از این گذشته، نیازی به تهیه ویزا نخواهید داشت و یک پاسپورت معتبر کفایت می کند. اجازه ورود مسافران در فرودگاه صادر می شود و بنابراین، از دردسرهای تهیه ویزا راحت خواهید بود. اختلاف ساعت تهران و تفلیس در حدود 30 دقیقه است و به همین دلیل دچار مشکلات ناشی از تفاوت زمان نخواهید شد. در حال حاضر ارزش واحد پول گرجستان یعنی لاری، برابر است با حدود 4900 تومان ایران. 

 

معرفی تور تفلیس باتومی

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور تفلیس

تور تفلیس و بازدید از شهر چشمه های آب گرم


اگر در آسیا به دنبال مقاصد گردشگری بگردید، یک نام هست که حتما با آن برخورد خواهید کرد. تفلیس. شهر چشمه های آب گرم. شهری که سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می کند. تور تفلیس در ایران هم طرفداران بسیاری دارد. به ویژه در فصول گرم، علاقه مندان بسیاری به آژانس های مسافرتی مراجعه می کنند تا بتوانند با بررسی پکیج ها و استفاده از راهنمایی های متخصصان، بهترین هتل و پرواز را انتخاب کنند و در نهایت، سفر بی نظیری را برای خود تدارک ببینند. امروز قصد داریم کمی بیشتر با این شهر زیبا و کهن آشنا شویم. تفلیس پایتخت گرجستان است. کشوری در منطقه قفقاز که روزگاری جزوی از خاک ایران بوده است. همین مسئله باعث می شود ما ریشه های فرهنگی مشترکی با اهالی این شهر داشته باشیم. قفقاز به طبیت خاص و ویژه مشهور است. منطقه ای با کوه های بلند و پر برف، چشمه های فراوان، هوای پاک و پوشش گیاهی و جانوری بی نظیر. تاریخ این منطقه نیز بسیار کهن و پر فراز و نشیب است. شهر تفلیس در قرن پنجم پس از میلاد و به دستور پادشاهی به نام وختانگ ساخته شد. از آن دوران این شهر حکمرانان متعددی را به خود دیده است. از پادشاهان ایرانی تا حکومت کمونیستی شوروی! هر یک از این ها ردی بر چهره شهر گذاشته اند و همین یک عامل جذابیت تفلیس است. نشانه هر یک از این تمدن ها را در سبک معماری شهر می توان دید. سبک های قرون وسطا، نئوکلاسیک، رنسانسی و استالینی را در معماری این شهر می توان دید.

 

تور-تفلیس

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور باتومی

سفر به بهشت گرجستان با تور باتومی


شهر باتومی یکی از شهرهای توریستی و هیجان انگیز گرجستان است که به ‎عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم این کشور کلی طرفدار را به خود اختصاص داده و نیز مسافران ایرانی زیادی هم سالانه این مقصد خارجی را برای سفرشان انتخاب می‎ کنند ؛ شاید سوال خیلی از شما مشتاقان سفر ابه این شهر این باشد که چرا مردم از تور باتومی استقبال زیادی می کنند؟ باید به عدم نیاز این تور به ویزا اشاره کنیم و در واقع سفر به باتومی از راحت ‎ترین و مناسب ترین گزینه ‎های سفر خارجی برای ایرانیان است چرا که لازم نیست برای این سفر ویزا بگیرید و موضوع مهم بعدی اینکه هروقت اراده کنند بدون هیچگونه معطلی می ‎توانند راهی این شهر پرجاذبه ‎شوند و دلیل استقبال بعدی نزدیکی ان به کشورمان ایران است ؛ همچنین تور باتومی از جمله تورهای پرطرفدار و جذاب کشور گرجستان است که از خوشبختانه در اواخر بهار و اوایل تابستان با راه اندازی پرواز مستقیم تهران به باتومی، به صورت مستقیم نیز برگزار می شود و ما در مجموعه نامی گشت خدماتی همچون بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های باتومی گرجستان همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان و ... را به شما ارائه خواهیم کرد و در آخر تور باتومی به صورت تورهای آفری و لحظه آخری با قیمت مناسب از مجموعه نامی گشت قابل ارائه می باشد و مسافران علاقه مند میتوانند از باتومی به عنوان شهر محبوب توریستی و محبوب کشور گرجستان دیدن نمایند.

 

تور-باتومی-گرجستا

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور کوالالامپور سنگاپور


جنوب شرقی آسیا کشورهای بسیار جذابی دارد و در این میان مالزی و سنگاپور از جمله بهترین ها محسوب می شوند. کشورهایی با تاریخ کهن و سنت های باستانی که پله های ترقی را به سرعت طی کرده اند و در حال حاضر در بسیاری از زمینه ها جزو قدرت های جهانی محسوب می شوند. کشورهایی نزدیک به خط استوا که هم ساحل دارند و هم جنگل، هم معبدهای کهن و هم آسمان خراش های مدرن و هزار و یک دیدنی دیگر که باعث می شوند هر سال توریست های زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کنند. یک راه عالی برای بازدید از این دو کشور، تور کوالالامپور سنگاپور است. سفری که در آن می توانید دو مورد از مهمترین و جذاب ترین کشورهای آسیایی را ببینید. در این حالت، آژانس مسافرتی تمامی هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد و شما نیازی نیست از بابت رفت و آمد، محل اقامت و ویزا نگرانی داشته باشید. سفری بدون دغدغه و با آرامش که تمامی امور آن از قبل برنامه ریزی شده اند. سنگاپور در ایران سفارت ندارد. بنابراین برای دریافت ویزای توریستی این کشور، باید به کارگزاران مخصوص مراجعه کنید. در صورتی که سفر گروهی را انتخاب کنید، آژانس این کار را برای شما انجام خواهد داد. این ویزا به صورت 14 روزه صادر می شود. برای سفر به مالزی نیازی نیست به سفارت بروید و مصاحبه انجام بدهید. مالزی به شهروندان ایرانی اجازه دو هفته اقامت می دهد و اجازه ورود را در فرودگاه با مهر کردن پاسپورت صادر می کند. 

 

معرفی تور کوالالامپور سنگاپور

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور کوالالامپور پنانگ

تور کوالالامپور پنانگ

 

مالزی یکی از زیباترین کشورهای جهان است. جایی که به سبب ویژگی های طبیعی و فرهنگی اش به تمام آسیا مشهور شده است. این کشور زیبایی های فراوانی دارد و بخش های مختلف آن هر کدام مختصات خاص خود را دارند. یک راه عالی برای بهره مند شدن از این مناظر دیدنی، سفرهای ترکیبی است. سفرهایی که در آن ها از دو یا چند شهر بازدید می شود. بعضی ها به سفرهای آزادانه عادت دارند. کوله هایشان را بر می دارند و تا جایی که وقت و بودجه شان اجازه دهد، شهرهای مختلف را می گردند. این نوع سفر کردن البته بسیار هیجان انگیز است اما برای همه مناسب نیست و سختی های خاص خود را دارد. اگر از جمله افرادی هستید که می خواهند در سفر بدون دغدغه تفریح و استراحت کنند، بهتر است از خدمات آژانس های مسافرتی استفاده کنید. تور کوالالامپور پنانگ می تواند یک گزینه عالی برای همه باشد. هر سبک و سلیقه ای که داشته باشید، این سفر شما را راضی نگه می دارد. 
کوالالامپور پایتخت مالزی و یکی از مهمترین و مدرن ترین شهرهای آسیایی است. این شهر از نظر اقتصادی پیشرفت های فراوانی داشته است و اکنون یکی از مناطق تجاری مهم آسیا محسوب می شود. برای کسانی که به زندگی مدرن شهری علاقه داشته باشند، بازدید از کوالالامپور می تواند بسیار جذاب باشد. شهری با آسمان خراش های متنوع، بناهایی که شاهکار معماری مدرن محسوب می شوند، خیابان های شلوغ با ماشین های روز دنیا، کلاب های پر شور، هتل ها و رستوران های لوکس، شب های زنده و انبوه آدم هایی که به دنبال کارهای مختلف می روند. اگر اهل خرید کردن باشید، مراکز خرید متعددی در اختیارتان خواهد بود و اگر بخواهید غذاهای متنوع میل کنید، مجموعه ای از رستوران ها را در یک خیابان پیدا خواهید کرد. در این شهر چند ملیتی و چند مذهبی، اکثریت با مسلمانان است اما پیروان ادیان بودایی و هندو و مسیحی و ... هم حضور دارند. از این رو، مسجدهای باشکوه و معبدهای کهن را در کنار هم می بینید. هر کس آزادانه به آیین های خود می پردازد و خبری از افراط گرایی مناطق دیگر آسیا نیست!

 

معرفی تور کوالالامپور پنانگ

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور کوالالامپور لنکاوی

 

مالزی کشور بسیار زیبایی است و هر گوشه ای از آن، زیبایی های خاص خود را دارد. این کشور می تواند همه سلیقه ها را راضی نگه دارد. چه آن هایی که شهرهای بزرگ و مدرن را می پسندد و چه کسانی که محیط های آرام و خلوت را دوست دارند. بهترین راه برای بهره بردن از همه زیبایی های مالزی، سفر ترکیبی است. یعنی سفری که در آن حداقل از دو شهر بازدید کنید. چرا که دیدنی ها و حال و هوای این شهرها با هم تفاوت های اساسی دارد. در این راستا، تور کوالالامپور لنکاوی یک گزینه ایده آل به شمار می رود.

کوالالامپور پایتخت مالزی است و بازدید از آن به عنوان یکی از مهمترین شهرهای آسیایی، بسیار جذاب خواهد بود. شهری پر از آسمان خراش ها و شاهکارهای معماری مدرن، خیابان های شلوغ، هتل ها و رستوران های لوکس، کلاب های پرشور و مسجد های باشکوه! جایی که می توانید تاثیر صلح و سازگاری را از نزدیک مشاهده کنید. بیشترین جمعیت این شهر را پیروان سه آیین بزرگ اسلام، هندوئیسم و بودیسم تشکیل می دهند و اقلیت هایی از ادیان دیگر نیز دیده می شود. با این حال، مردم در کنار هم با آرامش زندگی می کنند و به رشد و شکوفایی فرهنگ و اقتصاد کشور خود می پردازند. این ویژگی در کشورهای آسیایی بسیار کمیاب است! کوالالامپور شهر ویژه ای است. بسیاری از صحنه های تعقیب و گریز فیلم های هالیوودی این جا فیلمبرداری شده اند و در دریای نئون های آن، رنگ و بوی ماجراجویی حس می شود. با این حال، پایتخت مالزی شهر امنی است و با مهمان نوازی از توریست ها استقبال می کند. پس اگر به زندگی مدرن شهری علاقه دارید، بازدید از این شهر را از دست ندهید. 
گذشته از جاذبه های منحصر به فرد فرهنگی و زندگی مدرن شهری، مالزی به طبیعت دل انگیز خود مشهور است. طبیعت استوایی با جنگل های انبوه و سواحل بکر. جایی که تا چشم کار می کند سرسبزی و آب و روشنایی می بینید! زیباترین جلوه های این طبیعت را می توانید در لنکاوی ببینید. مجمع الجزایری در سواحل شمال غربی مالزی که از 99 جزیره تشکیل شده است. فرقی نمی کند در چه زمانی به لنکاوی سفر کنید. در هر صورت هوا مساعد است و دما به ندرت کمتر از 23 یا بیشتر از 34 درجه می شود. شن های نرم و سفید ساحلی در انتظارتان هستند و آب دریا گرم و مطبوع است. امکانات همه جور ورزش های آبی نیز برای تان مهیا خواهد بود. بعد از چند روز اقامت در شهر بزرگ و شلوغی مثل کوالالامپور، لنکاوی جزیره ای بهشتی محسوب می شود! جایی که می توانید در یک هتل ساحلی اتاق بگیرید و روزتان را با صدای امواج و نسیم دریا آغاز کنید. 

 

معرفی تور کوالالامپور لنکاوی

  • ارسلان نامدار