تور مسافرتی نامی گشت

  • ۰
  • ۰

تور کوالالامپور لنکاوی

 

مالزی کشور بسیار زیبایی است و هر گوشه ای از آن، زیبایی های خاص خود را دارد. این کشور می تواند همه سلیقه ها را راضی نگه دارد. چه آن هایی که شهرهای بزرگ و مدرن را می پسندد و چه کسانی که محیط های آرام و خلوت را دوست دارند. بهترین راه برای بهره بردن از همه زیبایی های مالزی، سفر ترکیبی است. یعنی سفری که در آن حداقل از دو شهر بازدید کنید. چرا که دیدنی ها و حال و هوای این شهرها با هم تفاوت های اساسی دارد. در این راستا، تور کوالالامپور لنکاوی یک گزینه ایده آل به شمار می رود.

کوالالامپور پایتخت مالزی است و بازدید از آن به عنوان یکی از مهمترین شهرهای آسیایی، بسیار جذاب خواهد بود. شهری پر از آسمان خراش ها و شاهکارهای معماری مدرن، خیابان های شلوغ، هتل ها و رستوران های لوکس، کلاب های پرشور و مسجد های باشکوه! جایی که می توانید تاثیر صلح و سازگاری را از نزدیک مشاهده کنید. بیشترین جمعیت این شهر را پیروان سه آیین بزرگ اسلام، هندوئیسم و بودیسم تشکیل می دهند و اقلیت هایی از ادیان دیگر نیز دیده می شود. با این حال، مردم در کنار هم با آرامش زندگی می کنند و به رشد و شکوفایی فرهنگ و اقتصاد کشور خود می پردازند. این ویژگی در کشورهای آسیایی بسیار کمیاب است! کوالالامپور شهر ویژه ای است. بسیاری از صحنه های تعقیب و گریز فیلم های هالیوودی این جا فیلمبرداری شده اند و در دریای نئون های آن، رنگ و بوی ماجراجویی حس می شود. با این حال، پایتخت مالزی شهر امنی است و با مهمان نوازی از توریست ها استقبال می کند. پس اگر به زندگی مدرن شهری علاقه دارید، بازدید از این شهر را از دست ندهید. 
گذشته از جاذبه های منحصر به فرد فرهنگی و زندگی مدرن شهری، مالزی به طبیعت دل انگیز خود مشهور است. طبیعت استوایی با جنگل های انبوه و سواحل بکر. جایی که تا چشم کار می کند سرسبزی و آب و روشنایی می بینید! زیباترین جلوه های این طبیعت را می توانید در لنکاوی ببینید. مجمع الجزایری در سواحل شمال غربی مالزی که از 99 جزیره تشکیل شده است. فرقی نمی کند در چه زمانی به لنکاوی سفر کنید. در هر صورت هوا مساعد است و دما به ندرت کمتر از 23 یا بیشتر از 34 درجه می شود. شن های نرم و سفید ساحلی در انتظارتان هستند و آب دریا گرم و مطبوع است. امکانات همه جور ورزش های آبی نیز برای تان مهیا خواهد بود. بعد از چند روز اقامت در شهر بزرگ و شلوغی مثل کوالالامپور، لنکاوی جزیره ای بهشتی محسوب می شود! جایی که می توانید در یک هتل ساحلی اتاق بگیرید و روزتان را با صدای امواج و نسیم دریا آغاز کنید. 

 

معرفی تور کوالالامپور لنکاوی

قیمت تور کوالالامپور لنکاوی


تعیین قیمت تور به عوامل متعددی بستگی دارد. برای مثال این که در چه فصلی و چه تاریخی سفر می کنید، تاثیر مستقیمی روی قیمت ها دارد. به طور کلی در فصول پرگردشگر، قیمت ها تا حدودی افزایش می یابند و اگر می خواهید هزینه سفرتان کمتر شود، باید فصول کم گردشگر را انتخاب کنید. عامل مهم دیگر، انتخاب پرواز و هتل است. آژانس های مسافرتی گزینه های متعددی را در قالب پکیج سفر به شما ارائه می دهند که در مورد مقاصد مختلف، شرایط متفاوتی دارد. در مورد بعضی از مقاصد می توانید بین ایرلاین های داخلی و خارجی یک گزینه را انتخاب کنید که طبیعتا هزینه بلیت ایرلاین های داخلی کمتر است. همچنین طیف متنوعی از هتل ها به شما ارائه خواهد شد که معمولا درجه های سه تا پنج ستاره را در بر می گیرد. هر چه درجه کیفی هتل بالاتر باشد، هزینه های سفر نیز بیشتر خواهد شد. 

 

آفر تور کوالالامپور لنکاوی


تلاش همیشگی ما برا این است که بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت به مسافران ارائه دهیم. تیم کارشناسان ما سفرها را به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی می کنند و بهترین ترکیب ها را در قالب پکیج های سفر به شما ارائه می دهند. برای اطلاع پیدا کردن از پیشنهادها و آفرهای ویژه، پیگیر وب سایت و اخبار ما باشید و با کارشناسان متخصص مقصد مورد نظرتان تماس بگیرید. 

 

دیدنی های کوالالامپور و لنکاوی


دیدنی های این دو شهر آن قدر زیاد است که قطعا فرصت بازدید از همه آن ها را نخواهید داشت. بنابراین بهتر است از قبل موارد مورد نظرتان را انتخاب کنید و برنامه ریزی داشته باشید. کوالالامپور به معماری مدرن مشهور است. بهترین جلوه های این معماری را در برج های دوقلوی پتروناس و برج کی ال می توانید مشاهده کنید. برای امتحان کردن خوشمزه ترین غذاهای محلی و بین المللی به خیابان بوکیت بینتانگ بروید. جایی که ورود وسایل نقلیه ممنوع است و تا جایی که چشم کار می کند رستوران و مردم گرسنه را می توانید ببینید! غارهای باتو یکی از مهمترین دیدنی های کوالالامپور هستند که در جهان نظیر ندارند. یک محل بی نظیر طبیعی که از قرن ها پیش نیایشگاه راهبان هندو بوده است و هنوز هم یک مکان مقدس محسوب می شود. اگر به خرید کردن علاقه دارید، بازار مرکزی کوالالامپور را از دست ندهید که هر چه را دل تان بخواهد با قیمت مناسب می توانید این جا پیدا کنید. 

 

کوالالامپور


لنکاوی نیز دیدنی های فراوانی دارد اما مهمترین ویژگی آن طبیعت بی نظیر است. فقط سواحل ماسه ای و آب زلال و گرم دریا برای ساختن یک تعطیلات بی نظیر کافی هستند. می توانید در پارک دریایی پولائو پایار غواصی کنید و به دیدن باغ مرجان ها بروید، با تله کابین از بین کوه ها و صخره ها عبور کنید و منظره جنگل و دریا و جزیره ها را از بالا ببینید یا همراه یک راهنما به قله گونونگ رایا بروید و جنگل های انبوه، پوشش جانوری و مناظر بی نظیر مسیر را تماشا کنید. یکی دیگر از جذابیت های لنکاوی مجموعه دنیای زیر آب است که در شهر ساحلی پانتای سنانگ قرار دارد. این جا می توانید از نزدیک زندگی بیش از ۵۰۰ گونه جانور دریایی از جمله فک ها، پنگوئن های راک هوپر، اسب دریایی، فلامینگوها و اردک ماندارین را مشاهده کنید. پیاده روی در تونل 15 متری زیر آب هم تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. جایی که در کنارتان و با فاصله یک شیشه، کوسه ها، سفره ماهی های بزرگ و لاک پشت های سبز شنا می کنند.

مشاهده مطالب گردشگری و تور های ترکیبی کوالالامپور لنکاوی در سایت نامی گشت .

  • ۹۹/۰۲/۲۰
  • ارسلان نامدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی