تور مسافرتی نامی گشت

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تور ارمنستان

تجربه زیباترین اماکن تاریخی و تفریحی با تور ارمنستان


ارمنستان به دلیل نزدیکی و هم مرزی با کشورمان ایران همواره تورهای مسافرتی اش ازجمله تورهای محبوب مسافران ایرانی است و نیز تور ارمنستان به دو شکل هوایی طرفدار بیشتری دارد و البته تور زمینی ارمنستان هم در سال های اخیر به دلیل گذر از جاده‌ های بسیار سرسبز و خوش‌ منظره مورد توجه قرار گرفته و این کشور جذاب به لطف ارزان بودن نسبت به اکثر مقاصد خارجی، وجود جاذبه های متنوع و کلیساهای تاریخی در کنار مردمی با فرهنگ و آداب و رسوم و سنت های خاص و جالب در میان ایرانیان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است؛ همچنین یکی از مهم ترین دلایل سفر بیشتر مسافران به این کشور، عدم نیاز به ویزا می باشد و خوشبختانه ایرانیان برای سفر به این کشور نیاز به ویزا ندارند. پس بنابراین می بایستی هزینه ویزا را باید از لیست هزینه های خود کم کنید؛ اما این را هم بدانید که مهمترین هزینه های سفر به ارمنستان شامل هزینه تهیه بلیت، غذا و اقامت می باشد و برای اقامتتان این امکان را دارید که از هاستل ها یا هتل استفاده کنید که هزینه اقامت در آنها متغییر می باشد و نیز در سفر با تور ارمنستان نگران هزینه وعده های غذایی هم نباشید چرا که هزینه تهیه غذا در ایران و ارمنستان بسیار نزدیک است. ارمنستان، مقصدی است که از شنیدن تاریخ آن قطعا شگفت ‌زده، از دیدن چشم ‌اندازهای طبیعی آن محصور و از خونگرمی و میهمان نوازی مردمانش شگفت زده خواهید شد و شما علاقه مندان برای سفر به ارمنستان نیازی به اخذ ویزا ندارند و اگر قصد سفر به ارمنستان و پایتخت آن، ایروان دوست داشتنی را دارید، می ‌توانید در وبسایت نامی گشت درست در بالای همین صفحه فهرستی جامع از انواع تورهای مسافرتی این مقصد را مشاهده کنید.

 

تور-ارمنستان

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور تایلند

سفر به سرزمین زیبایی ها با تور تایلند


تور تایلند را می توان یکی از محبوب ترین تورها در سراسر جهان نامید. طبیعت منحصر به فرد، سواحل زیبا، جنگل های انبوه، میوه های متنوع، غذاهای خیابانی تازه و خوشمزه، بازارها و مراکز خرید، تفریحات شبانه، کلاب های متنوع و ... هر کدام می توانند دلیلی برای محبوبیت این کشور زیبا باشند. با ما همراه باشید تا مختصری درباره این سرزمین کهن صحبت کنیم و با رمز ورازهای آن بیشتر آشنا شویم. Thai در لغت به معنای حوری است و تایلند یعنی سرزمین حوریان. اگر به این کشور سفر کنید و زیبارویان آن را ببینید متوجه می شوید که این نام چندان هم بی مسما نیست! مردم زیبا و مهربان این کشور همیشه لبخند به لب دارند و زندگی را آسان می گیرند. در سفر به تایلند می توانید به راحتی با افراد ارتباط برقرار کنید و از مهمان نوازی گرم آن ها بهره مند شوید. پایتخت این کشور بانکوک نام دارد و واحد پول آن بات است. مردم به زبان تایلندی صحبت می کنند اما در شهرهای بزرگ خیلی ها انگلیسی بلد هستند و از لحاظ برقراری ارتباط و کارهای روزمره مشکلی نخواهید داشت. اختلاف ساعت تهران و بانکوک حدودا سه ساعت است. همه گوشه و کنارهای این کشور زیبا است و جاذبه های خاص خود را دارد. با این حال، به غیر از پایتخت، شهرهای پاتایا، پوکت و سامویی شهرت بیشتری در میان گردشگران دارند. 

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور روسیه

تور روسیه، فرصتی برای تماشای شفق قطبی


روسیه یکی از کشورهای پهناور جهان است که به دلیل وسعتش آب و هوای مختلف را در خود جای داده است؛ البته از آنجایی که در نزدیکی قطب قرار دارد در بیشتر مناطق آن هوا سرد است. وسعت روسیه به قدری زیاد است که درست زمانی که خورشید در سمتی از کشور طلوع می کند، در جای دیگر در حال غروب کردن است. سرمای هوا باعث از بین رفتن زیبایی های این سرزمین نشده است و هر گوشه ای از آن شگفتی برای گردشگران دارد. البته تنها زیبایی و طبیعت روسیه محبوبیت آن را در میان گردشگران زیاد نکرده است، بلکه این سرزمین تاریخی غنی و بناهایی باشکوه دارد که هر گردشگری را به خود خیره می کند. سفر به روسیه معمولا در لیست اصلی گردشگران قرار می گیرد و تورهای شهرهای مهم آن مانند سنت پترزبورگ و مسکو جز تورهای پرطرفدار هستند. سفر به روسیه نیاز به ویزا دارد که البته اخذ ویزای آن کار خیلی سختی نیست و حتی احتیاجی به حضور فرد متقاضی ندارد.

 

تور روسیه

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور هند

سفر به سرزمین شگفتی ها با تور هند


اگر سفر به هندوستان را انتخاب کرده اید و قصد خرید تور هند را دارید لازم است قبل از سفرتان آشنایی هرچه بیشتر با این کشور پهناور و شناخت بهتر آن داشته باشید و در ادامه هند یا همان هندوستان کشوری در جنوب آسیا و پایتخت آن دهلی نو می باشد و در واقع این کشور جزو هفتمین کشور پهناور جهان و دومین کشور پرجمعیت جهان بعد از چین میباشد، مهمترین شهرهای هند : بمبئی، دهلی، کلکته هستند و شاید این سوال برای شما نیز بوجود آمده باشد که بهترین شهر هند برای سفر دقیقا کجاست؟ در پاسخ به این سوالش شما باید بگوییم تنوع و جاذبه های هندوستان در شهرهای توریستی هند به قدری متنوع و زیاد است که شما به سختی می توانید از دیدن هر کدام از این شهرها چشم پوشی کنید و بی شک سفر به هند سراسر عجایب و شگفتی را به شما هدیه می دهد، در این سرزمین از مناطق گرم و بیابانی یا سرسبزی به حد و حصر، از مدرن ترین و ثروتمندترین مردم تا فقیرترین مردم که با آرامش در کنار هم روزگار می گذارند ؛ ضمنا با خرید و یا رزرو تور هند  و راهی شدن با آژانس نامی گشت شما بخش زیادی از دغدغه هایتان را حذف می کنید، همچنین ما می تواند برای شما امکاناتی نظیر گشت شهری (در شهرهای دهلی، آگرا و جیپور)، ترانسفر فرودگاهی (حمل و نقل از یا به فرودگاه)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر به هند در تمام مدت تور)، راهنمای فارسی زبان (آشنا به دیدنیهای هند و قوانین) و معرفی بهترین مراکز خرید در هند با تخفیف های باور نکردنی را برایتان فراهم سازد و اینگونه با خیال راحت از جاذبه های دیدنی هند و بخصوص شهرهای دهلی، آگرا و جیپور نهایت لذت را خواهید برد و با خاطره  ای خوب از سفر بازخواهید گشت.

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور عمان

سفر به سرزمینی با شکوه و عرفانی با عجایب خاص با تور عمان 


عمان کشوری عرب نشین و بسیار جذاب است که درست در قسمت شبه جزیره عربستان جای خوش کرده است و به عنوان دومین کشور بزرگ عربی از نظر مساحت شناخته شده و بسیار پرطرفدار است و نیز کشور عمان دارای مرز دریایی با کشورمان ایران میباشد که این مرز دریایی میان دو کشور و تسلطی که هر دو بر روی تنگه هرمز دارند خوشبختانه باعث ایجاد روابط نزدیکی مابین ایران و عمان شده و موضوعی که برای مسافرانی که با تور عمان سفر می کنند حائز اهمیت است این بوده که سفر به عمان و دریافت ویزا برای ایرانیان کار چندان دشواری نیست. شما مسافران تور عمان می توانید به راحتی در مرز هوایی ویزای یک ماهه خود را، چه به صورت فردی و یا به صورت تور تهیه کنید و نیز همچنین می توانید ویزای خود را تمدید نمایید، اما برای اینکار باید نزدیک به 2 ساعت را در مسقط منتظر بمانید تا کارهای ویزا برایتان انجامم شود و پیشنهاد می کنیم که تور مسقط را با آژانس مسافرتی نامی گشت تجربه کنید و نیز مجموعه ما مجری مستقیم و تخصصی تورهای مسقط است و نیز تمامی پرواز ها و هتل ها گارانتی شده اند و ما تضمین بهترین کیفیت و قیمت تور مسقط را به شما مسافران عزیز خواهیم داد و در ضمن نامی گشت با گارانتی هتل های متنوع در مسقط امکان انتخابی مناسب و عالی را برای شما مسافرین علاقه مند فراهم نموده و اینکه هتل های گارانتی شده  3، 4 و 5 ستاره با خدمات و سرویس های متفاوت بنا به درخواست مسافرین می باشد.

 

تور عمان

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور گرجستان

تور گرجستان و سفر به سرزمین تاریخ و طبیعت


این روزها تور گرجستان یکی از محبوب ترین تورها در میان ایرانی ها است. فاصله کم این کشور با ما و زیبایی های فراوان آن، باعث شده است که هر سال گردشگران بسیاری از ایران و البته سراسر جهان راهی این کشور شوند. کشوری در منطقه قفقاز و حد فاصل آسیا و اروپا با کوه ها پر برف، سواحل زیبای دریای سیاه، معماری بی نظیر، آثار تاریخی و باستانی متعدد، رستوران ها و کلاب های مدرن و هزار و یک جذابیت دیگر. مردم این کشور به زبان گرجی سخن می گویند و دین اکثریت شان مسیحی است. پایتخت این کشور تفلیس است. شهری که با وجود امکانات و بناهای مدرن، هنوز حال و هوای تاریخی خود را حفظ کرده است. واحد پول گرجستان لاری است که در حال حاضر برابر با حدودا 4700 تومان ایران است ؛ گرجستان ویژگی های بسیاری دارد که به بعضی از آن ها به اختصار اشاره کردیم اما مهمترین ویژگی این کشور که برای همه گردشگران جذاب به شمار می رود، امنیت و آرامشی است که در آن حکمفرما است. آمار دزدی و جرم و جنایت در این کشور بسیار پایین است و گردشگران حتی در نیمه های شب می توانند با خیال راحت در شهرها به گشت و گذار بپرازند. هر شهری و هر گوشه ای از این کشور ویژگی ها و جاذبه های خاص خود را دارد اما توریستی ترین شهرها، تفلیس و باتومی هستند. تفلیس به معماری زیبا معروف است و باتومی به سواحل زیبا و شب های زنده و پر شور و هیجان. زمستان ها بساط اسکی در کوه های پر برف برپا است و تابستان ها تفریحات آبی ساحلی متعدد. از بهار و پاییز و ضیافت رنگ های طبیعت گرجستان هم که هر چه بگوییم کم است و به صورت خلاصه می توان گفت، تور گرجستان، می تواند همه سلیقه ها را راضی نگه دارد. از جوانان پر شور و هیجان تا میان سال هایی که به دنبال زیبایی و آرامش هستند، از علاقه مندان به مراکز خرید تا آن هایی که از تماشای ساختمان ها و معماری قدیمی لذت می برند؛ هر کسی می تواند لذت های مخصوص به خود را در تور گرجستان تجربه کند و با خاطراتی خوش به خانه برگردد. 

 

تور گرجستان

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور مالزی

تور مالزی ، فرصتی برای تماشای زیبایی استوایی


تور مالزی یکی از جذاب ترین گزینه هایی است که می توانید برای سفر انتخاب کنید. این کشور زیبایی های فراوانی دارد. از جنگل های انبوه استوایی گرفته تا سواحل بکر و آرام، از مزارع سرسبز تا باغ های پرشکوفه از معبدهای کهن تا مسجدهای باشکوه اما مهمترین ویژگی مالزی در یک کلمه خلاصه می شود: صلح. حداقل سه فرهنگ بزرگ و کهن در این کشور به چشم می خورد که هر یک در سطح جهانی ادعاها و پیروان متعصبی دارند اما در مالزی در کنار هم با صلح و آرامش زندگی می کنند. این کشور باید الگوی همه کشورهای جهان باشد و نیز تنوع فرهنگی مهمترین ویژگی مالزی است. در این کشور، بودایی ها و هندو ها و مسلمان ها در کنار هم زندگی می کنند و البته تعدادی از مردم هم مسیحی هستند. جلوه های فرهنگی ناشی از همه این ادیان را می توان در معماری و هنر و حتی غذاها مشاهده کرد. پایتخت این کشور کوالالامپور است. شهری پر از آسمان خراش های بزرگ که صحنه فیلمبرداری بسیاری از فیلم های هالیوودی هم بوده است. یک شهر مدرن و پرجمعیت با جاذبه های فراوان و مراکز خرید متعدد و همان ترکیب همیشگی نور و صدا در شهرهای بزرگ! این کشور می تواند همه سلیقه ها را راضی نگه دارد. اگر به طبیعت گردی علاقه دارید، جنگل های انبوه می توانند حس ماجراجویی تان را ارضا کنند. اگر تفریحات پرهیجان می خواهید، پارک های آبی می توانند شما را راضی نگه دارند و اگر می خواهید در یک ساحل بکر و آرام آفتاب بگیرید، گزینه های متعددی در پیش رو خواهید داشت. علاوه بر همه این ها، بناهای تاریخی و معبدهای اسرارآمیز محلی ایده آل برای علاقه مندان به جاذبه های فرهنگی محسوب می شوند و کلاب های مدرن با موسیقی پرهیجان و نوشیدنی های حرفه ای، در اختیار علاقه مندان رقص و پایکوبی هستند. آخرین و شاید مهمترین نکته، غذاهای متنوع این کشور است! شکموها خیال شان راحت باشد که مالزی بهشتی از عطر و طعم ها است. از خوراک های رستوران های شیک و مدرن گرفته تا غذاهای خیابانی، هر کدام جشنی را برای پرزهای چشایی تان برپا خواهند کرد!

 

 

زبان رسمی مردم این کشور، ملایو است اما با توجه به تنوع قومی، زبان های مختلفی در آن رواج دارند. البته بسیاری افراد در این کشور انگلیسی می دانند و به همین دلیل با دانستن کمی انگلیسی می توانید گفت و گوهای روزمره خود را در تور مالزی راه بیاندازید. واحد پول مالزی رینگت نام دارد که در حال حاضر برابر است با حدود 3387 تومان ایران.

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور ترکیه

تور ترکیه و تجربه تفریحات متنوع


تور ترکیه معمولا اولین انتخاب ایرانی های اهل سفر است! همسایه غربی ما چنان جاذبه هایی دارد که توانسته دل گردشگران بسیاری را از سراسر جهان ببرد و خود را در میان کشورهای مدعی در صنعت توریسم جا بدهد. طبیعت زیبا و سرسبز، آب و هوای خوب، سواحل زیبای مدیترانه و مرمره و اژه، آثار تاریخی و باستانی متعدد و ... همه این ها دلایل محکمی برای سفر به ترکیه محسوب می شوند. زبان مردم این کشور ترکی استانبولی است. البته با دانستن زبان انگلیسی هم می توانید کار خود را در این کشور توریستی راه بیاندازید. پایتخت این کشور آنکارا است. شهری مدرن با قدمت 2000 ساله که البته نسبت به شهرهای دیگر، کمتر توریست ها را به خود جذب می کند و برای سفر به ترکیه نیازی به تهیه ویزا نیست و این خود یکی از عوامل موثر در جذب توریست های ایرانی به شما می رود. ایرانی ها می توانند در سال 90 روز را در ترکیه بدون نیاز به ویزا اقامت داشته باشند و تنها داشتن پاسپورت معتبر کفایت می کند. واحد پول ترکیه لیر نام دارد که در حاضر برابر است با حدود 2300 تومان ایران. 

این کشور ویژگی های متعددی دارد که آن را به یکی از قطب های گردشگری جهان تبدیل کرده است. برای نمونه می توان به مراکز خرید متعدد و متنوع آن اشاره کرد. هدف بسیاری از ما ایرانی ها از سفر به ترکیه خرید کردن است! به ویژه در شهرهایی مثل استانبول یا وان که مرکز خرید ها و پاساژ های بزرگی با تنوع بسیار زیاد به چشم می خورند. ترکیه در صنعت پوشاک و پارچه پیشتاز است و به همین دلیل، یکی از مهمترین رهاوردهای تور ترکیه لباس است. لباس هایی از برندهای جهانی یا ترکی که به زیبایی و دوام معروف هستند.

تور ترکیه

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور امارات

تجربه ای به یادماندنی و لوکس با تور امارات


سالانه گردشگران بسیار زیادی برای تفریح و خوش گذرانی با تور امارات به این ‏کشور مدرن و زیبا سفر می کنند به همین دلایل قصد داریم اطلاعاتی مهم در رابطه با این ‏کشور در اختیار شما کاربران و همچنین مسافران تور مسافرتی این مقصد قرار دهیم ؛ امارات متحده عربی یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس است که در سال های ‏اخیر پیشرفت قابل توجهی در صنعت گردشگری کرده، به شکلی که ‏امروزه بعنوان یکی از کشورهای توریستی جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد ؛ ضمنا بیشتر گردشگران ‏تور امارات تمایل دارند به شهر دبی سفر کنند، چرا که در این شهر ‏امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری متنوعی برای مسافران تعبیه کرده است و همچنین شهر ابوظبی نیز یکی از دیگر شهرهای توریستی این کشور بشمار می رود که اگر قصد سفر با تور مسافرتی امارات را دارید، بدانید که مردم امارات اغلب به ‏زبان عربی صحبت می کنند و مسلمان هستند ؛ اما شما توریست ها مشکلی در ‏برقراری ارتباط با مردم آن را نخواهند داشت چرا که آن ها به زبان ‏انگلیسی کاملا مسلط هستند.

  • ارسلان نامدار
  • ۰
  • ۰

تور خارجی

سفری هیجان انگیز را با تور خارجی تجربه کنید 


روزانه میلیون‌ ها ایرانی وطن را ترک کرده و با هدف های مختلفی به سوی کشورهای خارجی و البته نزدیک به کشورمان رهسپار می ‌شوند، همچنین برخی با هدف گشت و گذار و تفریح و بعضی دیگر هم به قصد کار و تجارت به کشورهای خارجی سفر می کنند اما بهترین و راحت ترین راه برای داشتن یک سفر خارجی ایده آل، انتخاب و خرید تور مسافرتی مناسب می باشد و اینکه شما در عزیزان در آژانس نامی گشت می ‌توانید به راحتی با استفاده از جستجوی پیشرفته، متناسب با بودجه‌ ای که تعیین کردید، خودتان برترین تورهای خارجی را در لیست ما بیابید و اینکه از مزایای تورهای خارجی می توان به مسافرت های دسته جمعی، آشنایی و پیدا کردن همسفر و دوستان جدید، آشنایی با اماکن دیدنی جذاب و بکر، فرهنگ و آداب و رسوم، کسب اطلاعات مفید و از همه مهمتر امنیت بیشتر سفر با استفاده از راهی شدن با تور می باشد. لازم به ذکر است که در تورهای خارجی اتفاقات بسار خوب و جالبی انتظار شما علاقه مندان را می کشد که همه این تجربیات باعث شادی و خاطره انگیز تر شدن سفرتان می شود. نامی گشت خدماتی همچون دریافت ویزا در کمترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت، رزرو، بلیط رفت و برگشت هواپیما، ترانسفر فرودگاهی،بیمه مسافرتی، راهنمای تور مجرب، انتخاب پرواز و همچنین هتل به دلخواه مسافر خارج از پکیج‌، گشت شهری رایگان، ارائه سیمکارت، رزرو بهترین هتل‌ها با امکان صبحانه رایگان و ... را به شما ارائه خواهد کرد تا سفری ایده آل و راحتی را داشته باشید.

  • ارسلان نامدار