تور مسافرتی نامی گشت

  • ۰
  • ۰

تور مالزی

تور مالزی ، فرصتی برای تماشای زیبایی استوایی


تور مالزی یکی از جذاب ترین گزینه هایی است که می توانید برای سفر انتخاب کنید. این کشور زیبایی های فراوانی دارد. از جنگل های انبوه استوایی گرفته تا سواحل بکر و آرام، از مزارع سرسبز تا باغ های پرشکوفه از معبدهای کهن تا مسجدهای باشکوه اما مهمترین ویژگی مالزی در یک کلمه خلاصه می شود: صلح. حداقل سه فرهنگ بزرگ و کهن در این کشور به چشم می خورد که هر یک در سطح جهانی ادعاها و پیروان متعصبی دارند اما در مالزی در کنار هم با صلح و آرامش زندگی می کنند. این کشور باید الگوی همه کشورهای جهان باشد و نیز تنوع فرهنگی مهمترین ویژگی مالزی است. در این کشور، بودایی ها و هندو ها و مسلمان ها در کنار هم زندگی می کنند و البته تعدادی از مردم هم مسیحی هستند. جلوه های فرهنگی ناشی از همه این ادیان را می توان در معماری و هنر و حتی غذاها مشاهده کرد. پایتخت این کشور کوالالامپور است. شهری پر از آسمان خراش های بزرگ که صحنه فیلمبرداری بسیاری از فیلم های هالیوودی هم بوده است. یک شهر مدرن و پرجمعیت با جاذبه های فراوان و مراکز خرید متعدد و همان ترکیب همیشگی نور و صدا در شهرهای بزرگ! این کشور می تواند همه سلیقه ها را راضی نگه دارد. اگر به طبیعت گردی علاقه دارید، جنگل های انبوه می توانند حس ماجراجویی تان را ارضا کنند. اگر تفریحات پرهیجان می خواهید، پارک های آبی می توانند شما را راضی نگه دارند و اگر می خواهید در یک ساحل بکر و آرام آفتاب بگیرید، گزینه های متعددی در پیش رو خواهید داشت. علاوه بر همه این ها، بناهای تاریخی و معبدهای اسرارآمیز محلی ایده آل برای علاقه مندان به جاذبه های فرهنگی محسوب می شوند و کلاب های مدرن با موسیقی پرهیجان و نوشیدنی های حرفه ای، در اختیار علاقه مندان رقص و پایکوبی هستند. آخرین و شاید مهمترین نکته، غذاهای متنوع این کشور است! شکموها خیال شان راحت باشد که مالزی بهشتی از عطر و طعم ها است. از خوراک های رستوران های شیک و مدرن گرفته تا غذاهای خیابانی، هر کدام جشنی را برای پرزهای چشایی تان برپا خواهند کرد!

 

 

زبان رسمی مردم این کشور، ملایو است اما با توجه به تنوع قومی، زبان های مختلفی در آن رواج دارند. البته بسیاری افراد در این کشور انگلیسی می دانند و به همین دلیل با دانستن کمی انگلیسی می توانید گفت و گوهای روزمره خود را در تور مالزی راه بیاندازید. واحد پول مالزی رینگت نام دارد که در حال حاضر برابر است با حدود 3387 تومان ایران.


قیمت تور مالزی


قیمت تور را با فاکتورهای متعددی تعیین می کنند. هر کسی سبک و سلیقه ای در سفر دارد و هزینه های نهایی به تناسب همین سلیقه سنجیده می شوند. اگر از جمله افرادی هستید که می خواهند در لوکس ترین هتل ها اقامت کنند و بهترین خدمات و امکانات را در هتل داشته باشند، باید هتل های 5 ستاره را انتخاب کنید که طبیعتا قیمت بالایی دارند. اگر چندان به تجملات اهمیت نمی دهید و یک اقامت گاه تمیز و آرام برای تان کفایت می کند، هتل های میان رده خوبی وجود دارند که انتخاب آن ها هزینه نهایی سفر را کاهش می دهد و در مورد ایرلاین و پرواز هم همین انتخاب را در اختیار خواهید داشت. قیمت بلیت شرکت های هواپیمایی داخلی کمتر از شرکت های خارجی است. از ایران هواپیمایی ماهان به مقصد کوالالامپور پرواز برگزار می کند و از میان خارجی ها هم می توان به ایر عربیا اشاره کرد. طبیعتا مسائل دیگری هم در زمینه تعیین قیمت دخیل هستند. این که چه امکانات دیگری در تور ارائه می شود، مدت زمان اقامت چند روز است، از چند شهر بازدید خواهید کرد و ... . جزئیات قیمت ها و گزینه های انتخابی را می توانید در پکیج ها مشاهده بفرمایید و با یک انتخاب هوشمندانه، بودجه خود را به خوبی مدیریت کنید. 


بهترین هتل های مالزی


تنوع هتل ها و اقامت گاه ها در مالزی بسیار زیاد است. سال ها است که این کشور توجه خود را به جذب توریست معطوف کرده است و به همین دلیل، امکانات رفاهی خوبی در اختیار مسافران قرار می دهد و البته که یکی از مهمترین امکانات، هتل و محل اقامت است و یکی از بهترین هتل های مالزی که بیشترین امتیاز را از مسافران و کاربران دریافت کرده، هتل ماندارین یا Mandarin Oriental نام دارد. این هتل لوکس چندین ویژگی مهم دارد که باعث شده است مردم به آن علاقه نشان دهند: کارکنان حرفه ای که به 9 زبان مختلف مسلط هستند، ده سالن غذاخوری با بهترین غذاهای محلی و بین المللی، سالن ورزش و اسپا با امکانات کامل، استخر روباز و از همه مهمتر، دسترسی و امکانات عالی. این هتل بین برج های دوقلوی پتروناس و پارک کوالالامپور قرار دارد و به دیگر جاذبه های شهر نیز نزدیک است و همچنین هتل وستین یا The Westin نیز یکی دیگر از هتل های عالی مالزی است که به استخرهای جذاب و منحصر به فرد معروف است. همه امکانات یک هتل عالی و لوکس را در این مجموعه می توان یافت. از سالن ورزشی حرفه ای تا رستوران با غذاها و نوشیدنی های خوشمزه و متنوع محلی و بین المللی. 


جاذبه های گردشگری مالزی

 

دیدنی های این کشور به حدی زیاد هستند که می توان یک فهرست بلندبالا از آن ها ساخت. در این فهرست برای هر سلیقه ای گزینه ای پیدا می شود. ما سعی می کنیم بخشی از این زیبایی ها را به شما معرفی کنیم. 


جزیره پانگکور لوت

ساحل ماسه ای، نخلستان و چشم انداز اقیانوس. برای استراحت و آرامش چه ترکیبی از این بهتر پیدا می شود!؟ این جزیره زیبا با ویلاها و اقامت گاه های زیبا، آلاچیق ها ساحلی و استخرهای زیبایش، یکی از بهترین بخش های تور مالزی است.

 

جزیره پانگکور لوت


برج های دوقلوی پتروناس

یکی از جلوه های بی نظیر معماری مدرن. آسمان خراش هایی که با یک پل به هم متصل شده اند و یکی از سمبل های شهر کوالالامپور محسوب می شوند. در طراحی داخلی این برج ها سبک و سیاق مدرن با المان های معماری اسلامی و آسیایی ترکیب شده و یک منظره جذاب پدید آورده است. 

 


مجموعه غارهای باتو 

معبد و مجموعه غارهای باتو یکی از جذاب ترین دیدنی های مالزی است که هم جلوه بی نظیری از طبیعت را پیش چشم بازدیدکنندگان قرار می دهد و هم یک جاذبه فرهنگی محسوب می شود. مکانی مقدس برای هندو ها که در یک مراسم سالانه خیل انبوهی از زائران و بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند. غارهای تو در تو، اتاق های سنگی و نیایشگاه های طبیعی، میمون های فراوان و راهب هایی با قدرت های عجیب و غریب ویژگی های این مکان شگفت انگیز هستند. 

 

 

برای دریافت اطلاعات تور مالزی و جاذبه های گردشگری مالزی به سایت نامی گشت مراجعه کنید .

  • ۹۹/۰۱/۲۲
  • ارسلان نامدار

نظرات (۱)

15 گیگ فضای رایگان اشتراک گذاری حرفه ای ویدیو و موزیک و عکس

 

 

https://98share.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی