تور مسافرتی نامی گشت

  • ۰
  • ۰

تور تایلند

سفر به سرزمین زیبایی ها با تور تایلند


تور تایلند را می توان یکی از محبوب ترین تورها در سراسر جهان نامید. طبیعت منحصر به فرد، سواحل زیبا، جنگل های انبوه، میوه های متنوع، غذاهای خیابانی تازه و خوشمزه، بازارها و مراکز خرید، تفریحات شبانه، کلاب های متنوع و ... هر کدام می توانند دلیلی برای محبوبیت این کشور زیبا باشند. با ما همراه باشید تا مختصری درباره این سرزمین کهن صحبت کنیم و با رمز ورازهای آن بیشتر آشنا شویم. Thai در لغت به معنای حوری است و تایلند یعنی سرزمین حوریان. اگر به این کشور سفر کنید و زیبارویان آن را ببینید متوجه می شوید که این نام چندان هم بی مسما نیست! مردم زیبا و مهربان این کشور همیشه لبخند به لب دارند و زندگی را آسان می گیرند. در سفر به تایلند می توانید به راحتی با افراد ارتباط برقرار کنید و از مهمان نوازی گرم آن ها بهره مند شوید. پایتخت این کشور بانکوک نام دارد و واحد پول آن بات است. مردم به زبان تایلندی صحبت می کنند اما در شهرهای بزرگ خیلی ها انگلیسی بلد هستند و از لحاظ برقراری ارتباط و کارهای روزمره مشکلی نخواهید داشت. اختلاف ساعت تهران و بانکوک حدودا سه ساعت است. همه گوشه و کنارهای این کشور زیبا است و جاذبه های خاص خود را دارد. با این حال، به غیر از پایتخت، شهرهای پاتایا، پوکت و سامویی شهرت بیشتری در میان گردشگران دارند. 


قیمت تور تایلند


قیمت تور تایلند به موارد متعددی بستگی دارد. مثلا این که کدام شهر را برای اقامت انتخاب می کنید، روی قیمت موثر است. برخی افراد تورهای ترکیبی را انتخاب می کنند تا بتوانند بیش از یک شهر را ببینند. طبیعتا قیمت این تورها بیشتر خواهد بود. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت، مدت زمان اقامت است. تایلند در جنوب شرقی آسیا فاصله نسبتا زیادی با ایران دارد و به همین دلیل، تورها معمولا به مدت یک هفته برگزار می شوند، نه کمتر. با این حال، هر چه تعداد روزهای اقامت بیشتر باشد، هزینه ها نیز بیشتر خواهند شد. نکته مهم دیگر، انتخاب هتل است. در یک کشور توریستی تنوع هتل ها بسیار بالا است و برای هر بودجه ای و هر سلیقه ای، هتل یا اقامت گاهی پیدا می شود. فهرست هتل ها و درجه کیفی آن ها را می توانید در پکیج ها مشاهده کنید و مواردی را که با سلیقه تان همخوانی دارند انتخاب بفرمایید. در مورد پرواز هم همین حق انتخاب را خواهید داشت. از میان ایرلاین های ایرانی، هواپیمایی ماهان به مقصد این کشور پروازهایی را برگزار می کند و از میان شرکت های هواپیمایی خارجی هم می توان به ترکیش ایرلاین اشاره کرد.

 


بهترین هتل های تایلند


همان طور که اشاره کردیم، تایلند هتل های متنوعی دارد و گزینه های متعددی را پیش روی تان قرار خواهد داد. اگر سبک لاکچری و امکانات عالی برای تان اهمیت دارد، هتل های  5 ستاره را انتخاب کنید و اگر اهمیت چندانی به این موارد نمی دهید و می خواهید بیشتر بودجه تار را صرف گشت و گذار در این کشور کنید، هتل ها و هاستل های ارزان و مناسبی را می توانید پیدا کنید. سبک هر کدام از هتل ها نیز با دیگری متفاوت است. مثلا پولمن بانکوک یک هتل لوکس 5 ستاره با دکوراسیون و امکانات مدرن و معماری خاص است. هتل در یک برج قرار دارد و رستورانی در طبقه سی و هفتم مسافران را به غذاهای عالی همراه با منظره ای بی نظیر از شهر مهمان می کند. Soneva هم یکی از هتل های بی نظیر تایلند است که برای علاقه مندان به ساحل است. این هتل در قسمت غربی جزیره Koh Kut واقع شده است و یک ساحل اختصاصی دارد. 


جاذبه های گردشگری تایلند


این کشور کهن با فرهنگ غنی و طبیعت منحصر به فردش، سرشار از دیدنی ها است و می تواند هر سبک و سلیقه ای را راضی نگه دارد. اگر به تماشای آثار باستانی علاقه داشته باشید، معابد چند هزار ساله بی نظیری در انتظارتان هستند، اگر می خواهید طبیعت گردی کنید، جزیره های بکر و جنگل های انبوهی وجود دارند، اگر به سرتان هوای دریا و آفتاب زده باشد، سواحل درخشان و ماسه های طلایی در انتظارتان هستند و اگر تفریحات شبانه می خواهید کلاب ها و واکینگ استریت می توانند حسابی سرگرم تان کنند. در ادامه به بعضی از دیدنی های تایلند اشاره می کنیم تا با آمادگی بیشتری راهی این کشور کهن شوید.


باغ استوایی نانگ نوچ

این باغ استوایی بسیار زیبا در فاصله 18 کیلومتری جنوب پاتایا قرار گرفته است و پوشش گیاهی متنوعی شامل انواع گل های ارکیده، نخل های زیبا، گیاهان تزئینی و گل های گوناگون از سراسر دنیا می شود. در نانگ نوچ می توانید یک باغ فرانسوی با طراحی متقارن را ببینید و همچنین از دیدن خانه های سنتی تایلندی نیز لذت ببرید. 

 

باغ استوایی نانگ نوچ


آکواریوم دنیای زیر آب Underwater World

دنیای زیر آب پاتایا را می توان زیباترین آکواریوم در قاره آسیا دانست که البته در سطح جهانی هم مطرح است و جزو بزرگترین آکواریوم های محسوب می شود. این مجموعه به شکل تونل طراحی شده است و 100 متر طول و 3 متر ارتفاع دارد.  بیش از 5000 آبزی در 200 گونه مختلف در این آکواریوم زندگی می کنند که از جمله آن ها می توان به کوسه، سمور دریایی، سفره ماهی، لاک پشت دریایی و ... اشاره کرد. البته صخره های مرجانی هخم به زیبایی این مجموعه اضافه کرده اند. 


پارک دریایی آنگ تونگاین

این پارک ملی از جمله جاذبه های سامویی محسوب می شود. در میان شهرها و جزیره های تایلند، سامویی را بیشتر از همه مناسب زوج ها به ویژه در ماه عسل می دانند و این پارک یکی از زیباترین جاذبه های سامویی است. یک مجمع الجزایر متشکل از 42 جزیره که فشار آب باعث به وجود آمدن اشکال بسیار زیبایی در آن ها شده است. این جزیره ها سواحل زیبایی هم دارند و علاوه بر این پوشش جانوری آن ها نیز ویژه است. حیوانات نادری مثل مثل میمون دم دراز آسیایی، سمور آبی و عقاب دریایی را در این منطقه می توانید مشاهده کنید. 

 


پارک دریایی آنگ تونگاین

 

معبد وات چالونگ

معبدهای متعددی در تایلند وجود دارد که بسیار هم برای گردشگران جذاب هستند. فقط در جزیره پوکت 29 معبد بودایی وجود دارد و وات چالونگ در 8 کیلومتری شهر، یکی از معروف ترین ها است. دلیل اقبال مردم به این معبد را می توان معماری خاص و نگاره های دیواری آن دانست. 

 

معبد وات چالونگ

مشاهده اطلاعات تور تایلند در سایت www.namigasht.com

  • ۹۹/۰۱/۲۹
  • ارسلان نامدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی