تور مسافرتی نامی گشت

  • ۰
  • ۰

تور گرجستان

تور گرجستان و سفر به سرزمین تاریخ و طبیعت


این روزها تور گرجستان یکی از محبوب ترین تورها در میان ایرانی ها است. فاصله کم این کشور با ما و زیبایی های فراوان آن، باعث شده است که هر سال گردشگران بسیاری از ایران و البته سراسر جهان راهی این کشور شوند. کشوری در منطقه قفقاز و حد فاصل آسیا و اروپا با کوه ها پر برف، سواحل زیبای دریای سیاه، معماری بی نظیر، آثار تاریخی و باستانی متعدد، رستوران ها و کلاب های مدرن و هزار و یک جذابیت دیگر. مردم این کشور به زبان گرجی سخن می گویند و دین اکثریت شان مسیحی است. پایتخت این کشور تفلیس است. شهری که با وجود امکانات و بناهای مدرن، هنوز حال و هوای تاریخی خود را حفظ کرده است. واحد پول گرجستان لاری است که در حال حاضر برابر با حدودا 4700 تومان ایران است ؛ گرجستان ویژگی های بسیاری دارد که به بعضی از آن ها به اختصار اشاره کردیم اما مهمترین ویژگی این کشور که برای همه گردشگران جذاب به شمار می رود، امنیت و آرامشی است که در آن حکمفرما است. آمار دزدی و جرم و جنایت در این کشور بسیار پایین است و گردشگران حتی در نیمه های شب می توانند با خیال راحت در شهرها به گشت و گذار بپرازند. هر شهری و هر گوشه ای از این کشور ویژگی ها و جاذبه های خاص خود را دارد اما توریستی ترین شهرها، تفلیس و باتومی هستند. تفلیس به معماری زیبا معروف است و باتومی به سواحل زیبا و شب های زنده و پر شور و هیجان. زمستان ها بساط اسکی در کوه های پر برف برپا است و تابستان ها تفریحات آبی ساحلی متعدد. از بهار و پاییز و ضیافت رنگ های طبیعت گرجستان هم که هر چه بگوییم کم است و به صورت خلاصه می توان گفت، تور گرجستان، می تواند همه سلیقه ها را راضی نگه دارد. از جوانان پر شور و هیجان تا میان سال هایی که به دنبال زیبایی و آرامش هستند، از علاقه مندان به مراکز خرید تا آن هایی که از تماشای ساختمان ها و معماری قدیمی لذت می برند؛ هر کسی می تواند لذت های مخصوص به خود را در تور گرجستان تجربه کند و با خاطراتی خوش به خانه برگردد. 

 

تور گرجستان


قیمت تور گرجستان


قیمت تور با توجه به نکات و فاکتورهای متعددی محاسبه می شود. این که فاصله مبدا و مقصد چقدر است، چه هتلی را با چه درجه کیفی انتخاب می کنید، مدت زمان اقامت چند روز است، از چند شهر بازدید خواهید کرد، چه نوع پروازی را انتخاب می کنید، چه امکاناتی در تور ارائه می شود و چندین و چند عامل دیگر بر قیمت ها موثر هستند. با همه این توصیفات، تور گرجستان چندان گران محسوب نمی شود و با قیمت مناسبی می توانید خود را مهمان این سفر لذت بخش کنید و همچنین ایرلاین های مختلفی به مقصد این کشور پرواز می کنند. از بین شرکت های هواپیمایی داخلی می توان به هواپیمایی قشم و هواپیمایی تابان اشاره کرد. از میان شرکت های خارجی هم می توان به ترکیش ایرلاین و قطر ایر ویز اشاره کرد. البته همان طور که می دانید، با انتخاب شرکت های خارجی هزینه و البته مدت زمان پرواز بیشتر می شود.  گرجستان به ویژه برای کسانی که تاب و تحمل پروازهای طولانی را ندارند، مناسب است. اگر یک ایرلاین داخلی را انتخاب کنید، مدت زمان پرواز تهران-تفلیس در حدود یک و ساعت و سی دقیقه خواهد بود.  برای بررسی دقیق قیمت ها، پکیج ها مشاهده بفرمایید. طیف متنوعی از هتل ها و پروازها به شما ارائه شده است که با انتخاب از میان آن ها، می توانید بودجه خود را مدیریت کنید. 


بهترین هتل های گرجستان


بعضی از کشورها، سیاست های خود را بر پایه جذب گردشگر بنا می کنند. در واقع صنعت توریسم یکی از مهمترین منابع درامدی آن ها محسوب می شود. به همین دلیل همه امکانات رفاهی لازم را برای گردشگران فراهم می کنند. یکی از مهمترین امکانات در این زمینه هتل و اقامت گاه های مختلف است. گرجستان هم از جمله کشورهایی محسوب می شود که تلاش می کند اقتصاد خود را هر چه بیشتر بر پایه جذب توریست بنا کند و از این رو، هتل ها و هاستل های متنوعی را در این کشور می توانید پیدا کنید. در ادامه به چند نمونه از بهترین هتل های گرجستان اشاره می کنیم. 

 

یکی از هتل های لوکس 5 ستاره گرجستان، هتل استمبا Stamba نام دارد. هتلی با امکانات عالی و دکوراسیونی بسیار زیبا و شیک که در نزدیکی ایستگاه مترو روستاولی قرار دارد. همه امکانات یک هتل لوکس را می توانید در استمبا پیدا کنید به علاوه یک بار کلاسیک با نوشیدنی ها و کوکتل های حرفه ای ؛ ضمنا بعضی برندهای مشهور هتل جهانی، در گرجستان شعبه دارند و یکی از آن ها، Holiday Inn Tbilisi نام دارد. وقتی نام چنین برند مشهوری در میان باشد، می توانید مطمئن باشید که با استانداردهای جهانی مواجه خواهید بود. رستوران بسیار باکیفیت، سالن ورزشی با امکانات عالی و البته استخر روباز این هتل در تفلیس مشهور هستند و می توانید یک اقامت عالی را در این هتل 4 ستاره تجربه کنید. یک ویژگی مثبت دیگر هالیدی این نزدیکی آن به ایستگاه مترو و دسترسی آسان از نقاط مختلف شهر است.

 
بهترین جاذبه های گردشگری گرجستان


هر گوشه از این کشور را که نگاه کنید، جاذبه ای به چشم تان خواهد خورد. تور گرجستان می تواند همه سلیقه ها را راضی نگه دارد. اگر به طبیعت گردی علاقه داشته باشید یا از علاقه مندان آثار باستانی باشید، اگر می خواهید به تفریحات مدرن بپردازید یا از عاشقان ورزش های آبی محسوب می شوید، در گرجستان می توانید جاذبه هایی را پیدا کنید که به سلایق تان مطابقت داشته باشند. این جا برای نمونه به چند مورد از جاذبه ها اشاره می کنیم و البته که دیدنی های گرجستان بسیار فراتر از فهرست کوچک ما است. 


شهر قدیمی تفلیس

برای کسانی که به حال و هوای تاریخی علاقه دارند، شهر قدیمی تفلیس یک مکان ایده آل است. بافت معماری این قسمت از شهر بارها تعمیر و بازسازی شده است تا حالت قدیمی خود را حفظ کند. قدم زدن در کوچه و خیابان های سنگفرش این قسمت از شهر، با آن ساختمان های قدیمی و کوچه های باریک، شما را به فضای اروپای کلاسیک می برد. 

 

 

محله حمام های قدیمی

اساسا نام تفلیس به وجود چشمه های آب گرم اشاره دارد. در این شهر و در محله آبانتوبانی، حمام هایی با آب گرم طبیعی مشاهده می کنید که قدمتی 1500 ساله دارند! از روزگاران بسیار قدیم و از زمان جاده ابریشم این حمام ها جایگاهی برای رفع خستگی مردم و حکمران ها بوده اند و هنوز هم فعال هستند و می توانید از آن ها استفاده کنید. 

 


کلیسای صخره ای

در غرب گرجستان و در نزدیکی شهر چیاتورا، یک ستون سنگی وجود دارد که کلیسای کوچکی روی آن ساخته شده است. این ستون سنگی را کاتسخی و نردبان بهشت نامیده اند. قدمت این بنا به حدود قرن شش تا هشت میلادی می رسد و هنوز هم کسی نمی داند چطور سازندگان مصالح ساختمانی را به بالای صخره برده اند. 

 

برای مشاهده تور های گرجستان و مجله گردشگری گرجستان به سایت نامی گشت مراجعه کنید .

  • ۹۹/۰۱/۲۳
  • ارسلان نامدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی