تور مسافرتی نامی گشت

  • ۰
  • ۰

تور ارمنستان

تجربه زیباترین اماکن تاریخی و تفریحی با تور ارمنستان


ارمنستان به دلیل نزدیکی و هم مرزی با کشورمان ایران همواره تورهای مسافرتی اش ازجمله تورهای محبوب مسافران ایرانی است و نیز تور ارمنستان به دو شکل هوایی طرفدار بیشتری دارد و البته تور زمینی ارمنستان هم در سال های اخیر به دلیل گذر از جاده‌ های بسیار سرسبز و خوش‌ منظره مورد توجه قرار گرفته و این کشور جذاب به لطف ارزان بودن نسبت به اکثر مقاصد خارجی، وجود جاذبه های متنوع و کلیساهای تاریخی در کنار مردمی با فرهنگ و آداب و رسوم و سنت های خاص و جالب در میان ایرانیان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است؛ همچنین یکی از مهم ترین دلایل سفر بیشتر مسافران به این کشور، عدم نیاز به ویزا می باشد و خوشبختانه ایرانیان برای سفر به این کشور نیاز به ویزا ندارند. پس بنابراین می بایستی هزینه ویزا را باید از لیست هزینه های خود کم کنید؛ اما این را هم بدانید که مهمترین هزینه های سفر به ارمنستان شامل هزینه تهیه بلیت، غذا و اقامت می باشد و برای اقامتتان این امکان را دارید که از هاستل ها یا هتل استفاده کنید که هزینه اقامت در آنها متغییر می باشد و نیز در سفر با تور ارمنستان نگران هزینه وعده های غذایی هم نباشید چرا که هزینه تهیه غذا در ایران و ارمنستان بسیار نزدیک است. ارمنستان، مقصدی است که از شنیدن تاریخ آن قطعا شگفت ‌زده، از دیدن چشم ‌اندازهای طبیعی آن محصور و از خونگرمی و میهمان نوازی مردمانش شگفت زده خواهید شد و شما علاقه مندان برای سفر به ارمنستان نیازی به اخذ ویزا ندارند و اگر قصد سفر به ارمنستان و پایتخت آن، ایروان دوست داشتنی را دارید، می ‌توانید در وبسایت نامی گشت درست در بالای همین صفحه فهرستی جامع از انواع تورهای مسافرتی این مقصد را مشاهده کنید.

 

تور-ارمنستان

قیمت تور ارمنستان


تور لحظه آخری ارمنستان جزو یکی از تورهای ارزان قیمت این کشور است که توسط آژانس های مسافرتی به مسافران ارائه می شود و آژانس نامی گشت نیز با ارائه این نوع پکیج ها، موقعیت سفر را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده است تا با توجه به شرایط آب و هوایی متغیر آن، انتخاب پکیج مورد نظر شما برای سفر مانند تور لحظه آخری یا تور ارزان این کشور برای سفر و بازدید از جاذبه های توریستی و تفریحی می تواند متفاوت باشد و این را هم بدانید که انتخاب بعضی مسافران جهت سفر فصل زمستان است چرا که قیمت تور ارمنستان کاهش یافته و در ادامه اگر مقصد سفر شما ارمنستان میباشد و بهتر است قبل از شروع سفرتان، از شرایط آب و هوایی ارمنستان مطلع شوید تا در زمان مناسب و مطلوب آب و هوایی سفری هیجان انگیز را تجربه کنید. قیمت تور ارمنستان با توجه به شرایط و امکانات آن کالا متفاوت ارائه می شود و اینکه آژانس ما پکیج های مختلفی مانند تور لحظه آخری در اختیار مشتریان قرار میدهد تا بتوانند با توجه به بودجه و شرایط خود، پکیج مورد نظرشان را انتخاب کنند و نیز برای کسب اطلاعات بیشتر از تورهای مسافرتی این کشور با کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید تا بتوانند در انتخاب پکیج مورد نظرتان راهنماییتان کنند و در آخر توجه داشته باشید که قیمت تور ارمنستان به عوامل مختلفی از جمله رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی ، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و ... بستگی دارد و نیز پیشنهاد آژانس مسافرتی نامی گشت برای شما تور لحظه آخری ارمنستان ارزان می باشد تا سفر مقرون به صرفه و عالی را تجربه نمایید.

 

قیمت-تور-ارمنستان

 

بهترین هتل های ارمنستان


ایروان شهری بسیار زنده، زیبا و تاریخی بعنوان پایتخت این کشور می باشد که از نظر وسعت، بزرگترین شهر ارمنستان هم به حساب می آید و اینکه با توجه به این موضوع که بیشتر مسافران این تور مسافرتی را ایروان به خود اختصاص داده است ترجیح دادیم هتل های این شهر را بیشتر مورد بحث قرار بدهیم ؛ هتل های ایروان در بخش های مختلف شهر پراکنده شده اند و با توجه به منطقه ای که هتل در آن قرار گرفته است و همچنین امکانات هتل، قیمت هتل های آن هم متغیر می باشند. همچنین با توجه به افزایش استقبال از تور این مقصد ارمنستان در سالهای اخیر، بر تعداد هتل های شگفت انگیزش نیز افزوده است و در اینجا هتل های 3 ستاره، هتل های 4 ستاره و هتل های 5 ستاره با انواع کیفیت و قیمت های متنوعی، در سرتاسر شهر وجود دارند و شما با مشاهده لیست هتل های این مقصد امکان این را دارید که با طیف بسیار گوناگونی از هتل های 4 ستاره و هتلهای 3 ستاره آشنا شوید. برای انتخاب و رزرو هتل های 5 ستاره ارمنستان و خدمات و امکانات این هتلها با کارشناسان ما در ارتباط باشید  نیز هتل ها با توجه به امکاناتی که ارائه می دهند دارای قیمت های متفاوتی می باشد که لیست هتل های کشور را در وب سایت ما می توانید مشاهده کنید و انتخاب مناسبی را تجربه کنید و از مهمترین هتل های این مقصد می توان به : هتل نشنال National ، هتل رویال تولیپ Royal Tulip یا گرند هتل Grand Hotel ، هتل مولتی گرند Multi Grand ، هتل رادیسون بلو Radisson Blu ، هتل کاکاسوس Caucasus و ... اشاره نمود.


بهترین جاذبه های گردشگری ارمنستان


کشور زیبای ارمنستان با جاذبه‌ های جذاب و دیدنی فراوان خود، در سال ‌های اخیر توانسته به یکی از اصلی ‌ترین مقاصد گردشگران سرتاسر دنیا و همچنین ایرانیان تبدیل شود و امروزه با توجه به اینکه در تمامی ایام سال تورهای متنوعی برگزار می ‌شوند و مسافران را به شهرهای توریستی و جذاب این سرزمین می ‌برند و از آنجاییکه ارمنستان مدت‌ های زیادی بخشی از ایران بوده فرهنگ و آداب و رسوم مردم آن متاثر از ایرانیان است و گردشگرانی که این کشور را بعنوان مقصد مسافرتی خود قرار می ‌دهند، همواره این نکته را در سفر به این کشور به خاطر خواهند داشت که پا به اولین کشور مسیحی جهان می ‌گذارند و کلیساها از مهم ‌ترین جاذبه ‌های گردشگری ارمنستان می ‌باشند و از جمله دیگر مناطق گردشگری ارمنستان می‌ توان به : دریاچه سوان، معبد گارنی، کلیسای گغارت، دره گل‌ ها، ساختمان اپر، گاسگاد معروف به هزار پله، پارک دنیای آب ایروان و ... اشاره نمود.

 

ویرانه های جذاب و کلیساهای باشکوه

این مقصد به عنوان اولین کشوری که مسیحیت را دین رسمی خود اعلام کرد، در سطح جهان بسیار شناخته شده می باشد و در پایتخت آن، ایروان که به شهر صورتی هم معروف است، شگفتی های بسیار مختلفی انتظار شما را می کشند و همچنین ایروان ترکیبی بامزه از زیباترین سبک معماری، آثار هنری، موزه ها و مراکز فرهنگی همچون : موزه ماتنداران (Matenadaran)، موزه تاریخ ارمنستان، گالری ادروارد ایسابکیان و موزه فرش مگریان می باشد.

 

 

معبد گارنی | Garni Temple

اگر به کشور ارمنستان سفر می کنید، بازدید از معبد زیبای گارنی را در برنامه تفریحی خود قرار دهید و نیز گارنی تنها معبد بر جای مانده از بت پرستان در این کشور میباشد، زمانی که دین مسیحیت به طور رسمی در ارمنستان بنیان گذاری شد، جالب است بدانید که تمامی بتکده ها را ویران کردند و به جای آن کلیسا ساختند.

 


پارک ملی شیکاهو ، رویایی حقیقی از جاهای دیدنی ارمنستان

این پارک بسیار زیبا و شگفت ‌انگیز می ‌تواند به یکی از هیجان انگیزترین خاطرات طبیعت ‌گردی در میان اماکن دیدنی این مقصد برای شما بدل شود و نیز پارک ملی شیکاهو همانند سرزمینی ناشناخته بوده که بخش ‌های زیادی از آن هنوز کشف نشده است و ممکن است در این منطقه پلنگ، بز کوهی، خرس و مار حیات و ... دیده شود. یکی از زیبایی ‌هایی که خیال ‌انگیزی این پارک را بیشتر نمایان کرده وجود بیش از 11000 گونه گیاهی در منطقه بوده که حدود 70 نوع از این گیاهان در کتاب قرمز ارمنستان به ‌ثبت رسیده و مهمتر این میراث گران ‌بهای طبیعی یکی از بکرترین نقاط زمین بشمار می رود.

 

مشاهده اطلاعات بیشتر ذر سایت www.namigasht.com

  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • ارسلان نامدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی