تور مسافرتی نامی گشت

  • ۰
  • ۰

تور روسیه

تور روسیه، فرصتی برای تماشای شفق قطبی


روسیه یکی از کشورهای پهناور جهان است که به دلیل وسعتش آب و هوای مختلف را در خود جای داده است؛ البته از آنجایی که در نزدیکی قطب قرار دارد در بیشتر مناطق آن هوا سرد است. وسعت روسیه به قدری زیاد است که درست زمانی که خورشید در سمتی از کشور طلوع می کند، در جای دیگر در حال غروب کردن است. سرمای هوا باعث از بین رفتن زیبایی های این سرزمین نشده است و هر گوشه ای از آن شگفتی برای گردشگران دارد. البته تنها زیبایی و طبیعت روسیه محبوبیت آن را در میان گردشگران زیاد نکرده است، بلکه این سرزمین تاریخی غنی و بناهایی باشکوه دارد که هر گردشگری را به خود خیره می کند. سفر به روسیه معمولا در لیست اصلی گردشگران قرار می گیرد و تورهای شهرهای مهم آن مانند سنت پترزبورگ و مسکو جز تورهای پرطرفدار هستند. سفر به روسیه نیاز به ویزا دارد که البته اخذ ویزای آن کار خیلی سختی نیست و حتی احتیاجی به حضور فرد متقاضی ندارد.

 

تور روسیه


در کنار تمام این زیبایی ها و جاذبه ها در سفر به روسیه تفریحات و امکانات بسیار خوبی وجود دارد که می تواند سفری فوق العاده برایتان رقم بزند. این شهر به واسطه گردشگران زیادی که دارد امکانات و خدمات درجه یکی ارائه می دهد؛ بازدید از موزه ها، گالری ها، استفاده از تفریحات سالن های ورزشی، سالن های اسکی روی یخ، سینما و شهربازی، همین طور رستوران ها و کافه های درجه، همه و همه تور روسیه را بسیار محبوب کرده است. از آنجایی که روسیه در نزدیکی قطب قرار دارد و هوای آن سرد است به همین دلیل بهترین زمان سفر به این سرزمین گرم ترین ماه سال یعنی مرداد است. البته روسیه وسعت زیادی دارد و از این رو آب و هوای همه کشور یکسان نیست و بعضی شهرها مانند سوچی آب و هوای گرم تری دارند. واحد پول روسیه روبل است اما جای نگرانی وجود ندارد چون می توانید دلار یا یورو تهیه کنید و در صرافی های خود روسیه آن ها را به روبل تبدیل کنید. تنها به یک نکته توجه کنید که صرافی را انتخاب کنید که بالای آن این عبارت " Без комиссии " نوشته شده باشد، چون در این صورت صرافی از شما کمسیون نخواهد گرفت. یکی از موضوعاتی که ممکن است در طول سفر برایتان دغدغه باشد بحث امنیت است؛ در مورد باید اضافه کنم روسیه برای گردشگران کشور بسیار امنی است، اما به هر حال در هر سفر خارجی باید جانب احتیاط را رعایت کنید


قیمت تور روسیه


طبیعتا هزینه سفر به روسیه ارزان نخواهد بود اما این تصور که سفری غیر ممکن است نیز کاملا غلط است. از طرفی هزینه های سفر به شرایط مختلفی بستگی دارد. یکی از تاثیرگذارترین موارد نرخ ارز است که با تغییر آن قیمت تورها نیز تغییر پیدا می کند. مابقی امور به شما بستگی دارد، این که هتل 5 ستاره و درجه یکی انتخاب کنید یا در هتل های 2 و 3 ستاره اقامت داشته باشید؛ برای سفر چه هواپیمایی را انتخاب کنید و صندلی مورد نظرتان در کلاسی باشد؛ چند روز در روسیه اقامت داشته باشید؛ کدام شهر را انتخاب کنید، در چه فصلی سفر کنید و ... همه به طور مستقیم هزینه تور روسیه را تحت تاثیر قرار می دهند. قطعا می دانید که صندلی های بیزنس کلاس و فرست کلاس به دلیل خدمات بهتر و بیشتر گران تر هستند. از طرفی تور روسیه در زمستان قیمت کمتری دارد. تور شهرهای پرطرفدار روسیه از جمله پایتخت آن یعنی مسکو و سنت پترزبورگ نیز گران تر از شهرهای دیگر هستند. با این تفاسیر می توانید بخشی از هزینه های سفر را  خودتان مدیریت کنید تا سفر مقرون به صرفه ای داشته باشید.


بهترین هتل های روسیه


همانطور که بالاتر اشاره کردیم برای اقامت در روسیه گزینه های متفاوتی دارید که با توجه به بودجه تان می توانید آن ها را انتخاب کنید. روسیه همانقدر که امکاناتی شیک و مجلل دارد، هتل ها و هاستل های ارزان تر نیز دارد که هزینه های اقامت در این کشور را بسیار کاهش می دهد. هاستل ها معمولا برای خانوادگی انتخاب مناسبی نیستند؛ حتی اگر می خواهید سفری ارزان نیز داشته باشید بهترین گزینه هتل ها هستند. در بین هتل های سه ستاره هتل کاسموس، هتل اوکسانا، هتل اسکای پوینت شرمیتوو ایرپورت، هتل بلوز از بهترین ها هستند؛ اما اگر می خواهید در هتلی لوکس اقامت داشته باشید باید به سراغ هتل های هتل ریتز کارلتون مسکو، هتل کورینتیا، هتل فور سیزنز لاین پالاس سنت پترزبورگ، هتل استیت هرمیتاژ موزیک آفیشال بروید.


جاذبه های گردشگری روسیه


جذابیت اصلی این کشور کاخ ها، کلیساهای با شکوه و بناهای مجلل آن هستند؛ کاخ کرملین، کلیسای جامع کازان، تئاتر مارتینسکی، کلیسای جامع اسحاق، کلیسای سنت باسیل، قصر کاترین، قصر پیتر هوف و ... همه از بناهای شگفت انگیز این کشور هستند. جالب است بدانید یکی از زیباترین جذاب های تور روسیه دیدن پدیده اعجازانگیز شفق قطبی است. شفق قطبی پدیده ای طبیعی است که بیشتر در نزدیکی مناطق قطبی اتفاق می افتد؛ در این پدیده طبیعی آسمان نمایی شکوهنمد از تلفیق رنگ های متفاوت دارد، به طوری که هر بیننده را مسحور می کند. برخی مناطق مانند شهر مورمانسک، منطقه آرکانگلسک، ناریان مار، نوایا زملیا برای دیدن شفق قطبی مناسب تر هستند.


کاخ پترهوف در سنت پترزبورگ

کاخ پترهوف که در قرن 17 و 18 میلادی به دستور پتر بزرگ ساخته شد یکی از زیباترین بناهای روسیه است. این مجموعه با مساحت 200 هکتار در جنوب سواحل فنلاند قرار دارد و داخل باغ آن مجسمه های برنزی و آب نماهای فوق العاده ای دیده می شود. کاخ پترهوف در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

 

کاخ پترهوف در سنت پترزبورگ


میدان سرخ مسکو

میدان سرخ مسکو اصلی ترین میدان شهر است که خیابان ها و تمام بزرگراه ها به آن ختم می شود و از آن به عنوان قلب روسیه یاد می شود.

 

میدان سرخ روسیه
 

کلیسای سنت باسیل

شاید تا اسم روسیه را بشنوید به یاد تصویری از بنای زیبا  رنگی بیوفتید. بنایی که به کلیسایی قدیمی در قرن 16 مربوط می شود. نمای این کلیسا از گنبدهای رنگی با اشکال منحصر به فرد ساخته شده است و یک شاهکار هنری حساب می شود و امروزه به نماد شهر مسکو تبدیل شده است.


متروی مسکو

ممکن است عجیب به نظر برسد اما متروی مسکو به قدری زیباست که خودش می تواند یک اثر هنری و جاذبه دیدنی محسوب شود. ساخت مترو به سال 1930 باز می گردد و در ستون ها و دیوارهای آن از سنگ های مرمری، نقوش برجسته و رنگ طلایی استفاده شده است. نقاشی های سقف و سنگ های مرمرین کف این مترو را به گالری هنری تبدیل کرده است که اگر برای بار اول به آن قدم بگذارید مدت ها محو زیبایی اش می شوید.


آبشار اگوراسکای

از دیگر جاذبه های روسیه می توان به آبشار اگوراسکای شهر سوچی اشاره کرد. این آبشار بلندترین آبشار سوچی است و هوای گرم تر این شهر طبیعت سرسبز و بی نظیری را ایجاد کرده است. اگر می خواهید به روسیه بروید اما با سرما مشکل دارید شهر سوچی می تواند انتخاب بهتری باشد.

 

اطلاعات بیشتر تور روسیه را در سایت نامی گشت مشاهده کنید.

  • ۹۹/۰۱/۲۸
  • ارسلان نامدار

نظرات (۱)

سلام

 

 15 گیگ فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

 

https://98share.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی