تور مسافرتی نامی گشت

  • ۰
  • ۰

تور کوالالامپور پنانگ

تور کوالالامپور پنانگ

 

مالزی یکی از زیباترین کشورهای جهان است. جایی که به سبب ویژگی های طبیعی و فرهنگی اش به تمام آسیا مشهور شده است. این کشور زیبایی های فراوانی دارد و بخش های مختلف آن هر کدام مختصات خاص خود را دارند. یک راه عالی برای بهره مند شدن از این مناظر دیدنی، سفرهای ترکیبی است. سفرهایی که در آن ها از دو یا چند شهر بازدید می شود. بعضی ها به سفرهای آزادانه عادت دارند. کوله هایشان را بر می دارند و تا جایی که وقت و بودجه شان اجازه دهد، شهرهای مختلف را می گردند. این نوع سفر کردن البته بسیار هیجان انگیز است اما برای همه مناسب نیست و سختی های خاص خود را دارد. اگر از جمله افرادی هستید که می خواهند در سفر بدون دغدغه تفریح و استراحت کنند، بهتر است از خدمات آژانس های مسافرتی استفاده کنید. تور کوالالامپور پنانگ می تواند یک گزینه عالی برای همه باشد. هر سبک و سلیقه ای که داشته باشید، این سفر شما را راضی نگه می دارد. 
کوالالامپور پایتخت مالزی و یکی از مهمترین و مدرن ترین شهرهای آسیایی است. این شهر از نظر اقتصادی پیشرفت های فراوانی داشته است و اکنون یکی از مناطق تجاری مهم آسیا محسوب می شود. برای کسانی که به زندگی مدرن شهری علاقه داشته باشند، بازدید از کوالالامپور می تواند بسیار جذاب باشد. شهری با آسمان خراش های متنوع، بناهایی که شاهکار معماری مدرن محسوب می شوند، خیابان های شلوغ با ماشین های روز دنیا، کلاب های پر شور، هتل ها و رستوران های لوکس، شب های زنده و انبوه آدم هایی که به دنبال کارهای مختلف می روند. اگر اهل خرید کردن باشید، مراکز خرید متعددی در اختیارتان خواهد بود و اگر بخواهید غذاهای متنوع میل کنید، مجموعه ای از رستوران ها را در یک خیابان پیدا خواهید کرد. در این شهر چند ملیتی و چند مذهبی، اکثریت با مسلمانان است اما پیروان ادیان بودایی و هندو و مسیحی و ... هم حضور دارند. از این رو، مسجدهای باشکوه و معبدهای کهن را در کنار هم می بینید. هر کس آزادانه به آیین های خود می پردازد و خبری از افراط گرایی مناطق دیگر آسیا نیست!

 

معرفی تور کوالالامپور پنانگ


پنانگ یکی از کوچکترین ایالت های مالزی است. شهری در سواحل شمال غربی این کشور که توانسته است دل توریست های بسیاری را ببرد و عنوان مروارید شرق آسیا را به دست آورد! طبیعت این شهر بسیار زیبا است. جایی که نوار ساحلی طولانی منظره های شگفت انگیزی پدید آورده است و جنگل ها و باغ ها با میوه های استوایی روح انسان را تازه می کنند. در ساحل های این شهر می توانید استراحت کنید و آفتاب بگیرید یا به ورزش های آبی و غواصی بپردازید. آب دریا گرم و مطبوع است و منظره درختان نخل چشم ها را نوازش می کند. کافه های ساحلی نوشیدنی های خوشمزه و میوه های استوایی را ارائه می دهند و برای دیدن پوشش گیاهی و جانوری متنوع این منطقه، تورهای ویژه ای برگزار می شود. اگر به آثار باستانی و معابد کهن نیز علاقه داشته باشید، این جا چند نمونه اعجاب انگیز را خواهید دید. پس از بازدید از یک شهر مدرن و پرهیاهو مثل کوالالامپور، پنانگ یک بهشت آرامش بخش محسوب می شود. 

 

قیمت تور کوالالامپور پنانگ


همان طور که می دانید قیمت تور به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از این عوامل زمانی است که برای سفر انتخاب می کنید. در فصل های پرگردشگر و تعطیلات مهم، هزینه سفرها بیشتر می شود. انتخاب هتل و پرواز نیز روی قیمت ها تاثیر می گذارد. زمانی که با ایرلاین های داخلی سفر کنید و در هتل های میان رده اقامت داشته باشید، هزینه های سفر تا حدود زیادی کاهش می یابند. پکیج های ارائه شده را بررسی کنید و توضیحات مربوط به هتل های مختلف را بخوانید. با این اطلاعات می توانید یک گزینه عالی را انتخاب و بودجه خود را مدیریت کنید. 

 

آفر تور کوالالامپور پنانگ


بسته به شرایط و در زمان های مختلف، آژانس های مسافرتی آفر ها یا پیشنهادهای ویژه ای به مسافران ارائه می دهند. برای اطلاع پیدا کردن از این شرایط ویژه، لازم است پیگیر وب سایت باشید و تغییرات قیمت سفرهای مختلف را مد نظر داشته باشید. تلاش همیشگی ما این است که بهترین خدمات و امکانات را با مناسب ترین قیمت ها به شما ارائه دهیم و سفری بی نظیر برای تان تدارک ببینیم. 

 

دیدنی های کوالالامپور و پنانگ


این دو شهر جاذبه های فراوانی دارند که مدت ها می توان از آن ها سخن گفت! در کوالالامپور اولین چیزی که توجه تان را جلب می کند، معماری مدرن است. برج های دوقلوی پتروناس نمادهای این شهر محسوب می شوند و هم منظره بیرونی و هم طراحی داخلی آن ها، بسیار تماشایی است. اگر به هیجان علاقه داشته باشید پارک سانوی لاگون گزینه ای عالی محسوب می شود که درون آن پارک آبی و انواع و اقسام وسیله های بازی هیجان انگیز را می توانید امتحان کنید. بازار مرکزی و محله چینی ها هم پر از فروشگاه های ریز و درشت هستند و هرچه بخواهید می توانید در این مغازه ها پیدا کنید.

 

پنانگ

 

در مورد پنانگ، مهمترین ویژگی ساحل است. معروف ترین ساحل این شهر، ساحل باتو فرینگی است که پر است از هتل ها و کافه ها و امکانات ورزشی و تفریحی. اگر به هیجان علاقه دارید می توانید به اسکیپ ادونچر لند بروید و اگر می خواهید طبیعت را تماشا کنید، باغ گیاه شناسی و پارک ملی تامان نگارا بهترین گزینه ها هستند. معابد بودایی و هندوی مختلفی هم در این شهر وجود دارند که با محیط های آرام، معماری شگفت انگیز، نقاشی های دیواری و مسجمه های مختلف خود می توانند بسیار دیدنی و جذاب باشند. بازدید از تپه پنانگ هم تجربه بسیار جذابی است. می توانید با قطارهای برقی یا تله کابین به بالای تپه بروید و از آن بالا منظره بی نظیر قله های سرسبز را تماشا کنید. هوا در ارتفاع ختک تر است و رطوبت کمتری دارد. اگر با بچه ها سفر می کنید، بازدید از موزه اسباب بازی را از دست ندهید که بزرگترین و کاملترین مجموعه را در جهان دارد و بیش از 100 هزار اثر از برندهای مشهور بین المللی در آن جمع آوری شده است. البته این جا برای بزرگسالان هم بسیار جذاب است و کودک درونشان را سر ذوق می آورد!

برای مشاهده تور کوالالامپور پنانگ  به سایت نامی گشت مراجعه کنید .

  • ۹۹/۰۲/۲۴
  • ارسلان نامدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی