تور مسافرتی نامی گشت

  • ۰
  • ۰

تور گوا

تور گوا


هندوستان را از قدیم سرزمین عجایب و کشور 72 ملت می دانسته اند. کشوری وسیع و پر جمعیت با مناظر طبیعی شگفت انگیز، بناها و معابد کهن و پر رمز و راز، آیین های عجیب و غریب و یک دنیا رنگ و نور و شادی! هر قسمتی از این کشور پهناور ویژگی های خاص خود را دارد و همه جای آن تماشایی است. هر جا که بروید غذاهای متنوع و دیدنی های فراوان و فستیوال های پر شور در انتظارتان خواهند بود. شهرهای بزرگ هند، به ویژه آن هایی که در مثلث طلایی گردشگری قرار دارند، بسیار شلوغ هستند و زندگی در آن ها آرام و قرار ندارد! اما در این کشور بزرگ گوشه و کنارهای آرامی هم پیدا می شود و گوا یکی از آن ها است. ویژگی های منحصر به فرد این شهر باعث شده است هر سال گردشگران بسیاری راهی تور گوا شوند. گوا تمیز ترین و آرام ترین شهر هندوستان است و مناظر طبیعی بسیار زیبایی دارد. بهترین روش برای سفر به این شهر، استفاده از خدمات آژانس های مسافرتی است. در این حالت، دغدغه رزرو بلیت و هتل را نخواهید داشت و آژانس همه هماهنگی ها را انجام می دهد. همچنین خدماتی مثل بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، گردش شهری و راهنمای فارسی زبان را نیز در اختیار خواهید داشت. برای سفر به هند لازم است ویزای توریستی تهیه کنید. دریافت این ویزا تنها از طریق آژانس های هواپیمایی معتبر امکان پذیر است. یکی از مراحل دریافت این ویزا، انگشت نگاری است. اگر درخواست روادید الکترونیکی داده باشید، انگشت نگاری در فرودگاه مقصد انجام می شود و اگر ویزای عادی بخواهید، لازم است در مرکز مربوطه در تهران مراحل انگشت نگاری را طی کنید. 

 

معرفی تور گوا


گوا یکی از ایالت های غربی هندوستان است و در کنار دریای عرب قرار گرفته است. این موقعیت جغرافیایی باعث می شود این منطقه آب و هوایی نیمه استوایی، گرم و مرطوب داشته باشد. تبستان ها و در اوج گرما، دمای این شهر به 45 درجه بالای صفر هم می رسد. بهترین زمان سفر به این شهر پاییز و زمستان است که دمای هوا کاهش می یابد و نسیم خنکی از سمت دریا می وزد. نزدیکی به دریا و رطوبت، مناظر طبیعی بسیار زیبا و سرسبزی در این ناحیه پدید آورده و باعث شده است گوا به تپه های سرسبز، شالیزارهای وسیع، رودخانه های بزرگ و نخلستان های زیبا شهرت داشته باشد. این منطقه 250 سال تحت استعمار پرتغال بوده و سلطه پرتغالی ها تاثیر خود را بر فرهنگ مردم شهر و روستای این ناحیه گذاشته است. با این که در این ناحیه هم مثل دیگر مناطق هند، معابد کهن و اسرار آمیز دیده می شود، رفتار و فرهنگ و ظاهر شهر و روستا به وضوح با مناطق دیگر هند تفاوت دارد. زبان محلی گوا کونکنی است که البته با واژه های پرتغالی درآمیخته است. سالمندان به زبان پرتغالی مسلط هستند و جوان ها هم انگلیسی می دانند و هم تا حدود زیادی پرتغالی. تعداد کلیساها و صومعه ها و پیوران مسیحیت در این شهر بسیار بیشتر از سایر مناطق هند است. ارز رایج در گوا روپیه هند است که در حال حاضر برابر است با حدود 227 تومان ایران. زمان در گوا یک ساعت از تهران جلوتر است. 

 

قیمت تور گوا


قیمت و هزینه سفر، به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. اولین مسئله این است که چه زمانی را برای سفر خود انتخاب می کنید. در فصول پر گردشگر، ایام تعطیلات مهم و به صورت کلی هر وقت که تقاضا برای بلیت و هتل زیاد باشد، قیمت ها بیشتر می شوند. نکته دیگر این است که چه پرواز و چه هتلی را انتخاب می کنید. هر چه تعداد ستاره های هتل بیشتر باشد، هزینه ها نیز بیشتر می شود و بلیت ایرلاین های خارجی گران تر از شرکت های هواپیمایی داخلی است. آژانس های مسافرتی مختلف نیز، بسته به میزان سابقه و تجربه، خدماتی که ارائه می دهند و بسیاری موارد دیگر، قیمت های متفاوتی دارند. 
 

آفر تور گوا


در فصل های خاص، آژانس های مسافرتی پیشنهادهای خاصی به مسافران خود می دهند که ممکن است شامل کاهش قیمت یا ارائه خدمات خاص باشد. برای اطلاع از این آفر ها لازم است پیگیر اخبار وب سایت باشید و قیمت تورهای مورد نظرتان را همیشه دنبال کنید. کارشناسان ما تلاش می کنند بهترین سفرها را برای تان برنامه ریزی کنند و بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه دهند. 

 

گوا

 

دیدنی های گوا


مهمترین ویژگی گوا، طبیعت بی نظیر آن است. سواحل کوئریم، آرامبول و آگندا معروف ترین سواحل این شهر هستند که زیبایی خیره کننده ای دارند و بهترین محل برای آفتاب گرفتن، شنا و انواع ورزش های آبی محسوب می شوند. آبشار چند لایه دودهساگار با 310 متر ارتفاع و مناظر سرسبز اطراف، یکی دیگر از مناطق بسیار زیبای این شهر است. شهر قدیمی گوا نیز یکی دیگر از جاذبه های این شهر است و جزو آثار ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو محسوب می شود. معبد شانتادورگا، کلیسای بوم ژیزوس و کلیسای سنت فرانسیس، مکان های مذهبی دیدنی این شهر هستند و قلعه آگوادا و قلعه چاپورا از جمله دیدنی های تاریخی گوا محسوب می شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت نامی گشت مراجعه فرمایید. 

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • ارسلان نامدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی