تور مسافرتی نامی گشت

  • ۰
  • ۰

تور مسقط

تجربه ای شگفت انگیز در پایتخت عمان با تور مسقط


مسقط پایتخت کشور عمان، بعنوان پرطرفدارترین مقصد این کشور درست در حاشیه‌ جنوبی خلیج فارس قرار گرفته است و این شهر از دسته شهرهای سنتی عربی نامبرده می شود که عموم مردمش با حفظ پوشش سنتی، چهره‌ کهن شهر را به زیبایی محفوظ نگه داشته ‌اند و همچنین در مسقط کوهستان ‌های وسیعی وجود دارد، بنابراین کوه ‌نوردی و صخره‌ نوردی در این شهر بسیار رایج و جزو تفریحات همگان است و در سفر با تور مسقط می تواند تجربه ‌ای مهیج برایتان شود. در ضمن می ‌توانید در سواحل بکر و زیبایش ورزش‌ هایی اعم از جت اسکی و قایق ‌سواری را تجربه کنید و دقت کنید که اگر در آب ‌و هوای گرم میهمان این شهر دوست داشتنی شدید، به هیچ عنوان ورزش‌های آبی آن را از دست ندهید! راستی یکی از توریستی ‌ترین و پرطرفدارترین مناطق شهر مسقط، اسکله‌ مطرح آن می باشد که به دلیل وجود ساختمان ‌های گوناگونش، منظره‌ ای شگفت انگیز و دیدنی ساخته است، این اسکله با خط ساحلی طولانی ‌اش، کشتی ‌های دریایی متنوعی که دارد باعث شده که به رشد و پیشرفت غیر قابل باوری برسد. در آخر بندرگاه مارینا نیز امکانات تفریحی وسیعی ازجمله قایقرانی، غواصی، ماهیگیری و... را در اختیار شما علاقه مندان قرار می ‌دهد. 

 

تور-مسقط

 

لازم به ذکر است که بهترین زمان سفر با تور مسقط ماه‌‌ های ژانویه و فوریه می باشد چرا که از هوای گرم این کشور در طول ماه ‌های گفته شده کاسته شده و از خنکای بسیار مطبوعی برخوردار شده که بسیار لذت بخش است و نیز از این جهت عمده پکیج‌ های مسافرتی پیشنهادی آژانس نامی گشت به این مقصد در فصل زمستان می ‌باشند و مهمتر بازدید از جاذبه ‌های توریستی و مهم آن را در قالب سفری خاطره‌ انگیز براحتی میسر است و شما در این میان با تجربه تور هشت روزه کشتی کروز MSC سفری لوکس و به یادماندنی را برای خود رقم می زنید و گشت ‌های آپشنال کشتی نیز امکان بازدید از جاذبه‌ های متنوع تری را برایتان فراهم خواهد آورد و از دیگر پکیج‌ های پیشنهادی ما تور چهار روزه مسقط برای شماست که متنوع ترین این تورها را در بالای همین صفحه می توانید مشاهده کنید و با توجه به بودجه خود یکی را انتخاب نمایید. در این سفر مسافران با هواپیمایی عمان ایر به مسقط می روند و از آنجا سفر رویایی خود را آغاز می کنند و چنانچه قصد سفر به مسقط را دارید با نامی گشت این امکان برایتان وجود دارد که در هر ساعتی از شبانه روز از خدمات رزرو هتل های مسقط و بلیط پرواز مسقط بهره ببرید و همچنین می‌توانید با شماره تلفن 44014049 تماس بگیرید و رزرو هتل یا بلیط هواپیما مورد نظر خود را به صورت تلفنی انجام دهید و از پشتیبانی 24 ساعته مجموعه ما نیز بهره ‌مند شوید.

 

قیمت تور مسقط


قیمت تور با توجه به نکات و فاکتورهای متنوع و اساسی محاسبه می گردد، مثلا این که فاصله مبدا و مقصد چقدر بوده، چه هتلی را با چه درجه کیفی انتخاب می کنید، مدت زمان اقامت چند روزه است، از چند شهر بازدید میکنید، چه نوع پروازی را انتخاب خواهید کرد، چه امکاناتی در تور را طلب می کنید و چندین و چند عامل دیگر همگی بر روی قیمت تور مسقط شما موثر هستند ولی کاربران عزیز آژانس نامی گشت دیگر نگران قیمت تور مسقط نباشید چرا که ما در این مجموعه مسافرتی سعی کرده ایم با ارائه تور لحظه آخری مسقط و تور ارزان قیمت آن در تمامی فصول سال، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم سازیم تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان به این شهر جذاب و عالی ببرید. در بالای همین صفحه ما پکیج های زیادی با قیمت های متنوعی برای تور این شهر را خدمت شما ارائه کرده ایم تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور ارزان به این مقصد را داشته باشید. همچنین قیمت تور مسقط لحظه آخری  با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور مسافرتی شما کاملا متغیر خواهد بود. ما مجری مستقیم و تخصصی تور این مقصد هستیم و از این جهت میتوانید خیالتان راحت باشد که همراه با تور ارزان این شهر به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد و با توجه به تخصص ما در برگزاری تورهای مسافرتی مختلف، می توانید مطمئن باشید که همراه با تورهای ما سفری به یادماندنی و عالی را به کازان تجربه خواهید کرد و آفر تور مسقط پیشنهادی ما رضایت شما را قطعا جلب میکند.

 

قیمت-تور-مسقط

 

بهترین هتل های مسقط


مژده ای به شما دهیم که تنوع بسیار زیاد و خوبی از انواع هتل در مسقط وجود دارد که در سفر به آن با توجه به بودجه ‌ای که برای رزرو هتل در نظر گرفته‌ اید، این امکان را دارید که بین هتل‌ ها و دیگر مکان‌ های اقامتی، بهترین و ارزانترین انتخاب را داشته  باشید و در ضمن توجه داشته باشید که هاستل ‌های شناخته شده در کشورهای خارجی که به ‌صورت مکان خواب اشتراکی می باشد، کمتر در مسقط خواهید دید و بیشتر مکان ‌های اقامتی در این شهر را هتل‌ ها تشکیل داده اند و به ‌طور کلی هزینه پرداختی شما برای رزرو هتل در مسقط معمولی و حتی پایین ‌تر از حد معمول می باشد بنابراین نگران این موضوع نباشید؛ به همین علت قطعا تجربه اقامت در هتل ‌های مدرن تر در این شهر برای شما براحتی امکان ‌پذیر می باشد و بهتر است هتل هایی را انتخاب کنید که نزدیک به جاذبه ‌های گردشگری شهر باشد تا مشکلی برای رفت‌ و آمد و هزینه های حمل و نقل را نداشته باشید. 

 

هتل-های-مسقط

 

مسقط، پایتخت خوش منظره عمان که بین کوه ‌ها و اقیانوس قرار گرفته این روزها توجه گردشگران و توریست های خارجی را به خود جلب کرده است،‌ این شهر با قلعه‌ های قدیمی و موزه‌ های فوق ‌العاده اش، خانه اپرا و پارک‌ های سرسبز و پر از گل هر مسافری را مجذوب و شیفته خود میکند. اگر شما عزیزان نیز قصد سفر به این شهر شگفت انگیز و پر جاذبه و مهمتر اقامت در لوکس ترین هتل های مسقط را دارید، کافی است با ما همراه شوید تا با معرفی بهترین هتل های آن بتوانید انتخاب عالی داشته باشید. در ادامه از مهمترین هتل های این مقصد می توان به : اسپا و ریزورت شانگری - لا الحسن ( Shangri-La Al Husn Resort & Spa)، هتل کمپینسکی مسقط ( Kempinski Hotel Muscat)، هتل کورال مسقط ( Coral Muscat Hotel & Apartments)، هتل البوستان پالاس مسقط ( Al Bustan Palace – A Ritz-Carlton Hotel)، هتل چدی مسقط ( The Chedi Muscat) و ... اشاره نمود.

 

بهترین جاذبه های گردشگری مسقط


شهر مسقط، پایتخت کشور پادشاهی عمان می باشد که شاید به نظر کوچک و خالی از جاذبه باشد اما طبیعت بکر و شگفت انگیزی دارد که پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید و اینکه در طی گردش‌ در طبیعت ناب و بکر نزدیک این شهر جذاب، گاهی ممکن است از آب ‌های کم عمق آن عبور کرده و یا برای رسیدن به مقصد شنا کنید! این شهر برای کسانی که عاشق ریگ ‌های روان کویر و تجربیات جدید هستند نیز حرف ‌های زیادی برای گفتن دارد، در ادامه جاذبه ‌های مهم مسقط و اطراف آن را به شما معرفی می ‌کنیم.

 

قلعه الجلالی و قلعه المیرانی

این دو قلعه در خیابان قصر الاعلم قرار گرفته اند و جزو اماکن تاریخی این مقصد هستند و این دو قلعه درست در میان کوه های سنگی و به عنوان زندان بنا نهادهد شده اند و تاریخ ساخت این دو قلعه به سال 1580 میلادی بر می گردد، درست زمانی که پرتغالی ها این شهر را به تصرف خود درآوردند و در حال حاضر این دو زندان به موزه تغییر کاربری دادند و اینکه البته از سال 2012 میلادی به اینور، درهای این دو موزه به روی عموم بسته شده است و در حال حاضر فقط گردشگران می توانند از خارج قلعه ها عکس بیندازند.

 

قلعه-الجلالی-مسقط

 

منطقه کورنیچ مسقط

منطقه کورنیچ که اخیرا بازسازی شده بهترین و محبوب ترین مکان برای پیاده روی روزانه است و انواع اغذیه فروشی های جالب با خوراکی های سنتی نیز در این محل به وفور دیده می شوند و در این منطقه شما می توانید به سمت قلعه مطرح که در انتهای شرقی کورنیچ قرار گرفته شده، بالا بروید و از دیدن مناظر از بالای قلعه شگفت زده شوید و کلی عکس های یادگاری بگیرید.

 

بازار " مطرح " | Matrah Souq 

یکی از قدیمی ‌ترین بازارهای جهان عرب همین بازار مطرح است که در گذشته این مکان تنها یک بازار کوچک در نزدیکی بندر بوده و در اصل منابع مورد نیازهای روزمره مردم این شهر را تامین می ‌کرده که اکثر این کالاها هم وارداتی بودند و نیازهای ساده مردم دهه 1960 را برآورده میکردند ولی امروزه می ‌توان در این بازار مخلوطی از غذاهای عمانی، نقاشی‌ ها، خنجر، آثار چرمی و حتی کالای خانگی، کفش و لباس و ... را خریداری نمود و در ضمن بازار ماهی و کاخ العالم نیز در همین نزدیکی قرار دارند.

 

بازار-مطرح-مسقط

 

وادی شاب

یکی دیگر از جاذبه‌ های مهم و دیدنی در این تور مسافرتی " وادی شاب " با استخرها، صخره ‌ها و غارهای شگفت انگیز و جذابی می باشد که برای لذت بردن از این جاذبه طبیعی میبایستی کمی از نظر فیزیکی توان عبور از مسیرهای ناهموار و صخره‌ ای را حتما داشته باشید؛ چرا که حتی بعضی اوقات نیاز به عبور از آب ‌های کم عمق و شنا کنید و رسیدن به آخرین و جذاب ‌ترین بخش این گردش باورنکردنی، تنها از طریق شنا کردن امکان پذیر است که اگر علاقه مند باشید مناظری شگفت انگیز انتظار شما را می کشد.

میتوانید برای مشاهده تورهای ارزان مسقط به سایت نامی گشت مراجعه فرمایید.

  • ۹۹/۰۲/۲۸
  • ارسلان نامدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی