تور مسافرتی نامی گشت

  • ۰
  • ۰

تور تفلیس

تور تفلیس و بازدید از شهر چشمه های آب گرم


اگر در آسیا به دنبال مقاصد گردشگری بگردید، یک نام هست که حتما با آن برخورد خواهید کرد. تفلیس. شهر چشمه های آب گرم. شهری که سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می کند. تور تفلیس در ایران هم طرفداران بسیاری دارد. به ویژه در فصول گرم، علاقه مندان بسیاری به آژانس های مسافرتی مراجعه می کنند تا بتوانند با بررسی پکیج ها و استفاده از راهنمایی های متخصصان، بهترین هتل و پرواز را انتخاب کنند و در نهایت، سفر بی نظیری را برای خود تدارک ببینند. امروز قصد داریم کمی بیشتر با این شهر زیبا و کهن آشنا شویم. تفلیس پایتخت گرجستان است. کشوری در منطقه قفقاز که روزگاری جزوی از خاک ایران بوده است. همین مسئله باعث می شود ما ریشه های فرهنگی مشترکی با اهالی این شهر داشته باشیم. قفقاز به طبیت خاص و ویژه مشهور است. منطقه ای با کوه های بلند و پر برف، چشمه های فراوان، هوای پاک و پوشش گیاهی و جانوری بی نظیر. تاریخ این منطقه نیز بسیار کهن و پر فراز و نشیب است. شهر تفلیس در قرن پنجم پس از میلاد و به دستور پادشاهی به نام وختانگ ساخته شد. از آن دوران این شهر حکمرانان متعددی را به خود دیده است. از پادشاهان ایرانی تا حکومت کمونیستی شوروی! هر یک از این ها ردی بر چهره شهر گذاشته اند و همین یک عامل جذابیت تفلیس است. نشانه هر یک از این تمدن ها را در سبک معماری شهر می توان دید. سبک های قرون وسطا، نئوکلاسیک، رنسانسی و استالینی را در معماری این شهر می توان دید.

 

تور-تفلیس


تفلیس در 120 کیلومتری رشته کوه های قفقاز گرفته است و اولین شهر در کنار دریای سیاه است. هر جا که آب باشد، آبادانی هم هست و دریا مهمترین دلیلی است که باعث شد مردم این منطقه را برای زندگی انتخاب کنند و به مرور از آن شهری پر رونق بسازند که علاوه بر زیبایی طبیعی، محلی برای تجارت و بازرگانی هم باشد. زبان رسمی شهر گرجی و ارز رایج آن، لاری است. ساعت در تفلیس 30 دقیقه از تهران جلوتر است. این شهر زمستان های سرد و تابستان های گرم دارد و معمولا از سمت کوه بادهای زیادی به سمت آن وزیده می شود. میانگین دمای سالانه تفلیس دو درجه است. با این توصیفات بهار و تابستان بهترین فصل های سفر به این شهر محسوب می شوند. زمانی که گردشگران بسیاری در شهر وجود دارند و امکانات توریستی و تفریحی بسیاری وجود دارد. البته اگر با سرما مشکلی نداشته باشید مناظر بسیاری زیبایی را در پاییز رنگارنگ این شهر مشاهده خواهید کرد و زمستان ها هم امکانات اسکی و ورزش های زمستانی مهیا است. سفر به تفلیس برای کسانی که طاقت پروازهای طولانی را ندارند، ایده آل است. این پرواز یک ساعت و پانزده دقیقه طول می کشد و با بهترین ایرلاین های ایرانی مثل تابان و قشم می توانید به این شهر سفر کنید. 

 

قیمت تور تفلیس

 

عوامل متعددی بر قیمت تور ها تاثیر می گذارند. اولین نکته زمانی است که برای سفر انتخاب کرده اید. در فصول پرگردشگر یا به اصطلاح پیک سفر ها، قیمت تور نیز بیشتر می شود. برای مثال در ایران قیمت ها در نوروز افزایش می یابند چون متقاضیان بیشتری برای سفرها وجود دارد. در مورد شهری مثل تفلیس، بیشتری تعداد گردشگر مربوط به فصول بهار و تابستان است. بنابراین قیمت تور در این فصول بیشتر از پاییز و زمستان خواهد بود. بعد از زمان، مسئله هتل مطرح می شود. آژانس های مسافرتی در پکیج های خود، هتل های متنوعی را ارائه می دهند که می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. هر چه درجه کیفی هتل بالاتر باشد، قیمت ها نیز بیشتر خواهند بود. اگر می خواهید سفر ارزان تری داشته باشید، هتل های میان رده خوبی با قیمت های مناسب در پکیج های تور تفلیس پیدا می شوند. پرواز و ایرلاین نیز روی قیمت تور تاثیر می گذارند. هر ایرلاینی قیمت مخصوص به خود را دارد و بلیت پروازهای خارجی از ایرانی ها گران تر است.

 

قیمت تور تفلیس


بهترین هتل های تفلیس


شهری که پایتخت یک کشور توریستی باشد، قاعدتا امکانات خوبی را برای گردشگران فراهم خواهد کرد. این مسئله در مورد تفلیس هم صدق می کند. در این شهر می توانید هتل های متنوعی را با درجه های کیفی مختلف مشاهده کنید که هر یک از آن ها گروهی از مسافران را راضی نگه خواهند داشت. در این جا به چند نمونه اشاره خواهیم کرد و مهمترین ویژگی تفلیس، معماری بی نظیر آن است. اگر شما هم از عاشقان این معماری و دکوراسیون های ترکیب شرق و غرب هستید، هتل رومز تفلیس یک گزینه عالی برای تان خواهد بود. نمای بیرونی و دکوراسیون این هتل بسیار زیبا است: کفپوش ها و مبلمان چوبی، پنجره های قدی، دیوارهای سنگی، کتابخانه زیبا و ... . موقعیت مکانی این هتل نیز بسیار خوب است. از هتل تا میدان آزادی پیاده 20 دقیقه راه است. فاصله هتل تا مترو 6 کیلومتر و فاصله تا فرودگاه 17 کیلومتر است. 

 

بهترین-هتل-های-تفلیس


کسانی که به محیط های دنج در فضاهای سنتی علاقه دارند، بهتر است سری به هتل بوتیک شماره 12 بزنند. تزئینات محلی و سنتی اتاق ها، باغ زیبا، سنگفرش حیاط و ... همه این ها المان هایی هستند که مردم را به بوتیک شماره 12 جذب می کنند. البته موقعیت مکانی هتل هم بسیار عالی است. متروی میدان آزادی در فاصله 350 متری هتل قرار دارد و فرودگاه نیز در 16 کیلومتری است. 

 

جاذبه های گردشگری تفلیس


تمامی کوچه و پس کوچه های شهری با این قدمت تاریخی و این همه تنوع معماری، یک جاذبه گردشگری محسوب می شوند. ما گوشه ای از جاذبه های شهر را به شما معرفی می کنیم اما خودتان را به این مکان های توریستی محدود نکنید!  در سفر به تفلیس می توانید در خیابان ها قدم بزنید و در هر گامی جلوه ای از زیبایی های تاریخی و مدرن این شهر را تماشا کنید. به کافه ها و رستوران های محلی بروید، نوشیدنی ها و غذاهای محلی میل کنید، با مردم گپ بزنید و گالری های هنری را ببینید.


پارک ریکه


ریکه یکی از مراکز تفریحی و توریستی شهر است. جایی که در آن می توانید به تماشای آبنمای موزیکال بنشینید و قدم زنان به دیدن پل صلح بروید و با تله کابین به دیدن قلعه ناریکالا بروید. 

 

پارک-ریکه-تفلیس


پل صلح

پل صلح دو بخش قدیمی و جدید شهر تفلیس را از طریق رودخانه کورا به هم متصل می کند. معماری آن ایتالیایی و نورپردازی آن فرانسوی است و به بهترین وجه، دو جلوه تاریخی و مدرن شهر را به هم پیوند می دهد. 


شهر سیقناقی

برای بازدید از این شهر توریستی، باید در حدود 120 کیلومتر از تفلیس دور شوید و به منطقه کاختی بروید. یک شهر بسیار قدیمی که تاریخ آن به عصر حجر بر می گردد. سیقناقی تاریخ پر فراز و نشیبی داشته است و بارها مورد حمله قرار گرفته است اما هر بار پس از بازسازی، چهره زیبای خود را به دست آورده و پذیرای گردشگران شده است.

مشاهده و رزرو تور تفلیس در سایت نامی گشت ایرانیان

  • ۹۹/۰۲/۲۶
  • ارسلان نامدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی