تور مسافرتی نامی گشت

  • ۰
  • ۰

تور دهلی آگرا جیپور

تور دهلی آگرا جیپور


هند از گشته تا به امروز سرزمینی پر رمز و راز بوده است. کشوری پر از افسانه و داستان، پر از اقوام مختلف و پر از جاذبه های طبیعی بی نظیر. کشور رنگ و نقش و نور و شادی. جایی که هنوز هم پر است از ویژگی های هیجان انگیز و هر گوشه ای از آن، داستانی در دل خود دارد. هندوستان کشور پهناوری است اما دهلی، آگرا و جیپور بیشتر از نواحی دیگر شهرت دارند و به مثلث طلایی معروف شده اند. تور دهلی آگرا جیپور فرصت مناسبی برای بازدید از این مثلث طلایی است. به ویژه اگر برای نخستین بار به هند سفر می کنید، قطعا به راهنمایی نیاز خواهید داشت  سپردن کارها به یک آژانس مسافرتی، خیال تان را تا حدود زیادی راحت خواهد کرد. هتل ها و امکانات رفاهی بسیاری برای توریست ها در هند وجود دارد اما در هر صورت این کشور بسیار بزرگ و شلوغ است و ممکن است برای افراد ناآشنا به محیط، گیج کننده باشد. 

 

معرفی تور دهلی آگرا جیپور


برای سفر به هند، لازم است ویزای توریستی تهیه کنید. کارگزاران آژانس مدارک لازم را از شما دریافت و مراحل مورد نیاز را طی خواهند کرد. این ویزا به دو صورت الکترونیکی و معمولی صادر می شود. در هر دو صورت انگشت نگاری انجام می شود اما اگر ویزا را به صورت الکترونیکی دریافت کنید، انگشت نگاری داخل فرودگاه انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه به سفارت نیست. 
دهلی کلان شهری است که پایتخت هندوستان را در خود جای داده است. معماری این شهر تحت تاثیر استعمار انگلیس، سبکی بریتانیایی دارد. شهری شلوغ و پرجمعیت که در آن هم می توانید ساختمان ها و برج های لوکس مدرن را ببینید و هم محله های فقیرنشین. این شهر جاذبه های فراوانی دارد و هر گوشه ای از آن، می تواند دیدنی باشد. بازارهای محلی یکی از پر طرفدارترین مناطق دهلی هستند. 
آگرا ضلع دیگری از مثلث طلایی هندوستان محسوب می شود که بیشترین شهرت خود را به خاطر تاج محل به دست آورده است. بنایی بسیار زیبا با تلفیقی از سبک معماری هندی و ایرانی که یکی از عجایب جهان محسوب می شود و زیبایی اش با داستان عاشقانه پادشاه مغول تکمیل شده است. این جا اشکی بر گونه ابدیت نامیده می شود و هر سال گرشگران بسیاری از سراسر جهان تنها به شوق دیدن این بنا راهی هند می شوند. هر چند که آگرا دیدنی های دیگری نیز دارد و هر کدام از آن ها نیز زیبایی های خاص خود را دارند. 
جیپور به خاطر رنگ ساختمان هایش، شهر صورتی نامیده می شود. این شهر در ایالت راجستان قرار گرفته است. جایی که به تنوع قومی و فرهنگی معروف است. البته ویژگی های طبیعی نیز باعث شهرت این شهر شده اند زیرا بر خلاف نواحی دیگر هندوستان، جیپور حالت کویری دارد. پوشش گیاهی کمتری در این منطقه دیده می شود و کویر زیبا توجه گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. همان طور که احتمالا می توانید حدس بزنید، این شهر تابستان های بسیار گرمی دارد. زمستان ها هوای شهر سرد و خشک می شود اما مه صبحگاهی و شبانه، حالتی جادویی به جیپور می دهد. 

 

قیمت تور دهلی آگرا جیپور


هر چه فاصله مقصد و مدت پرواز ها طولانی تر باشد، هزینه سفر بیشتر خواهد شد. هند چندان به ما نزدیک نیست و در این سفر قرار است از سه شهر مختلف بازدید کنید. با این حال، نرخ روپیه هند در حال حاضر برابر است با 217 تومان و بنابراین سفرتان چندان گران تمام نخواهد شد. البته این مسئله به انتخاب های خودتان نیز بستگی دارد. اگر در میان گزینه هایی که در پکیج ها ارائه می شود، هتل های لوکس و پنج ستاره را انتخاب کنید، طبیعتا هزینه های بیشتری را پرداخت خواهید کرد. فصل مسافرت نیز بر قیمت ها تاثیر می گذارد. سفری که در ایام پر متقاضی یا تعطیلات مهم برگزار شود، هزینه های بیشتری خواهد داشت. 

 

آفر تور دهلی آگرا جیپور


برای اطلاع یافتن از پیشنهادهای ویژه، لازم است اخبار وب سایت را پیگری کنید. ممکن است در نزدیکی تاریخ سفر یا بنا به دلایل مختلف، آفر های خاصی به مشتریان ارائه شود که شامل قیمت های کمتر یا خدمات ویژه می شوند. به صورت کلی تلاش ما بر این است که بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه کنیم و با استفاده از تجربه کارشناسان متخصص، سفری بی نظیر را برای تان رقم بزنیم.

 

جیپور

 

دیدنی های دهلی آگرا جیپور


مدت ها می توان از دیدنی های مثلث طلایی هند صحبت کرد. هندوستان کشوری است پر از معابد با شکوه اسراسر آمیز، فستیوال های رنگارنگ و شاد، مناظر طبیعی بی نظیر و غذاهای خوش عطر و طعم! حتی قدم زدن در خیابان های این شهرها هم یک تفریح محسوب می شود با این حال بناها و مراکز تفریحی فراوانی وجود دارند که نباید آن ها را از دست بدهید. دهلی و دهلی نو، هم بناها و مراکز خرید لوکس دارند و هم آثار باستانی و بازارهای محلی که هر کدام برای سلیقه های متفاوت جذاب هستند. قلعه سرخ، مسجد جامع دهلی، آرامگاه همایون، درگاه نظام الدین، بنای یادبود گاندی، دروازه هند و ... از مکان های دیدنی این شهر محسوب می شوند. آرامگاه اعتمادالدوله، مسجد جامع آگرا و باغ مریم جاذبه های گردشگری مهم آگرا، البته بعد از تاج محل محسوب می شوند. در جیپور از دیدن معماری شهری منظم لذت خواهید برد و هاوا، قلعه اکبر، جانتار مانتار، سالن آلبرت، کاخ رمباغ، جال محل، کاخ ماهاراجه و ... از جمله دیدنی های این شهر محسوب می شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تور دهلی آگرا جیپور به سایت نامی گشت مراجعه فرمایید.

  • ۹۹/۰۲/۳۰
  • ارسلان نامدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی