تور مسافرتی نامی گشت

  • ۰
  • ۰
پنج هتل برتر کوش آداسی

 

شهرهای ساحلی در بین سفر دوستان طرفداران بیشتری دارند و کشور ترکیه از این نظر بسیار غنی است. این کشور سواحل به چند دریا دسترسی دارد و مناطقی که در کنار این دریاها قرار گرفته باشند، مسافران بسیاری را به خود جذب می کنند. برای نمونه می توان به کوش آداسی اشاره کرد. هر سال گردشگران بسیاری از سراسر آسیا و حتی جهان راهی تور کوش آداسی می شوند تا از آب و هوای آفتابی و سواحل زیبای آن استفاده کنند و تعطیلاتی بی نظیر برای خود بسازند. با توجه به این محبوبیت، برندهای بسیاری اقدام هتل سازی در این منطقه کرده اند و توریست ها برای اقامت، گزینه های متنوعی را در دسترس خواهند داشت. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های کوش آداسی را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های پنج ستاره کوش آداسی اکثرا ساحلی هستند و امکانات انواع تفریحات و ورزش های آبی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهند

 

بهترین هتل های کوش آداسی

در مورد سفرهای تفریحی، انتخاب صحیح هتل اهمیت بسیاری دارد. در یک سفر ماجراجویی ممکن است در جنگل کمپ بزنید و از تمام سختی ها هم لذت ببرید اما در مورد سفرهای تفریحی وضعیت متفاوت است. در این گونه سفرها باید امکانات رفاهی به بهترین شکل در اختیارتان باشد زیرا هدف یک سفر بی دغدغه و آرام است؛ تعطیلاتی انرژی بخش که بتواند خستگی شما را رفع کند . انرژی بیشتری برای ادامه کارها و فعالیت های روزمره زندگی در اختیراتان بگذارد. برای این گونه سفرها بهتر است کار را به آژانس های مسافرتی بسپارید و از میان هتل هایی که در پکیج ها ارائه می شود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. فهرست زیر می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. مواردی که مشاهده می کنید، پنج هتل برتر کوش آداسی از نگاه کاربران وب سایت های معتبری مثل Booking هستند. تمامی این هتل لوکس و پنج ستاره محسوب می شوند و بالاترین سطح خدمات را طبق استانداردهای جهانی به میهمانان خود ارائه می دهند. 

 

کورومار افسوس بیچ اند ریزورت


هتل Korumar Ephesus Beach & Spa Resort در نزدیکی ساحل قرار گرفته و استخر روباز، اسپا و مرکز سلامتی، حمام ترکی و ... را در اختیار مهمانان قرار می دهد. همه اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، یک اتاق نشیمن، حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان وجود دارد و بعضی از اتاق ها هم تراس دارند. میز پذیرش به صورت 24 ساعته فعال است، کارکنان علاوه بر ترکی، به دو زبان آلمانی و انگلیسی مسلط هستند و با روی گشاده به شما راهنمایی های لازم را ارائه می دهند. 

 

کورومار افسوس

 

رامادا هتل اند سوئیتس


Ramada Hotel & Suites یک هتل 5 ستاره است با ساحل اختصاصی، استخر روباز فصلی و مرکز تناسب اندام. این هتل یک بار و یک رستوران با غذاهای بین المللی است و اینترنت پر سرعت رایگان در تمامی محوطه هتل در دسترس است. واحدهای موجود در هتل مجهز به تلویزیون با کانال های کابلی هستند. حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان نیز در اختیار مهمانان خواهد بود. صبحانه به دو صورت کنتیننتال و بوفه سرو می شود. در صورت تمایل، شاتل فرودگاهی نیز در دسترس تان قرار خواهد گرفت.

 

هتل رامادا کوش آداسی

 

هتل آکوا فانتزی


هتل 5 ستاره Aqua Fantasy Aquapark Hotel & Spa یک پارک آبی بزرگ و 6 رستوران دارد و خدمات خود را به صورت Uall ارائه می دهد. یعنی به صورت 24 ساعته می توانید از رستوران ها استفاده کنید و غذا، میان وعده، دسر و نوشیدنی های متنوع در اختیارتان خواهد بود. این ملک دارای یکی از بزرگترین پارک های آبی در ترکیه است که مجموعه ای از بازی های هیجان انگیز مناسب برای سنین مختلف را در خود جای داده است. اتاق ها بزرگ و نورگیر هستند و به زیبایی دکور شده اند. چای ساز و قهوه جوش نیز داخل اتاق وجود دارد. مرکز اسپا و تندرستی خدمات ماساژ و آب درمانی را ارائه می دهد. این هتل استخرهای مختلفی دارد: از جمله استخر بزرگسالان، استخر عمومی و 3 استخر کودک. چهار بار نیز در محوطه وجود دارد: بار ساحل برای کوکتل های غروب آفتاب و قدم زدن در کنار ساحل و اسکله بسیار مناسب است. رستوران ماریو دارای منوی à la carte است و غذاهای مخصوص ایتالیایی را در آن سرو می کند و رستوران ماندارین گورنت غذاهای عجیب و غریب آسیایی را ارائه می دهد. سایر رستوران ها نیز غذاهای ترکی، غذاهای دریایی تازه و استیک سرو می کنند.

 

هتل آکوا فانتزی

 

هتل دابل تری بای هیلتون


هتل DoubleTree by Hilton در کنار دریای کوش آداسی واقع شده است و از جمله امکانات آن می توان به استخر روباز، استخر سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام 24 ساعته اشاره کرد. رستوران و بار که در پشت بام قرار دارند، منظره ای پانوراما از دریای اژه و شهر ارائه می دهند. وای فای رایگان در لابی و اتاق ها موجود است. اتاق ها پنجره های قدی و تراس دارند و به سبک مدرن دکور شده اند. یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، مینی بار، کتری برقی، حمام اختصاصی با امکانات کامل و ... از جمله امکانات اتاق ها است. رستوران غذاهای خوشمزه محلی و فصلی ارائه می دهد و صبحانه به سبک بوفه ارائه می شود و بار هتل نوشیدنی های متنوع را ارائه می دهد. 

 

هتل دابل تری بای هیلتون

 

هتل کاریزما دولوکس


هتل پنج ستاره Charisma De Luxe با داشتن یک ساحل اختصاصی و استخر ابدی با چشم اندازهای گسترده از دریای اژه دل همه مسافران را برده است. از کاریزما تا منطقه سرگرمی کوش آداسی به اندازه 15 دقیقه پیاده روی فاصله خواهید داشت. همه اتاق های استاندارد دارای تراس با منظره دریا و جکوزی هستند. تلویزیون LCD با کانال های ماهواره ای و مینی بار نیز در همه اتاق ها وجود دارد.

 

کاریزما دولوکس

 

گزینه های استراحت در کاریزما شامل یک استخر سرپوشیده گرم با حمام ترکی، سونا و یک مرکز زیبایی می شود. امکانات ورزش های آبی و یک مرکز غواصی نیز در دسترس خواهد بود. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه آزاد سرو می شود. رستوران Moonlight انواع غذاهای ترکی و بین المللی را ارائه می دهد. میهمانان می توانند سالن های مخصوص خود را در Piano Bar رزرو کنند و از غذاهایی که به سبک à la carte سرو می شوند لذت ببرند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت نامی گشت مراجعه فرمایید.

  • ۹۹/۰۴/۰۵
  • ارسلان نامدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی