تور مسافرتی نامی گشت

  • ۰
  • ۰
معرفی مراکز خرید کوش آداسی

 

ترکیه یکی از کشورهایی است که در همسایگی ما قرار داشته و به عنوان یک سفر خارجی مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. چون از طرفی به دلیل داشتن شهرهای زیبا و متفاوت از یکدیگر و از طرف دیگر عدم نیاز به اخذ ویزا برای ورود به آن توریست های بیشماری دوست دارند که به این کشور سفر کنند. حال در کنار سفر به آنتالیا، استانبول، آنکارا و... تور کوش آداسی نیز از جایگاه ویژه ای در میان گردشگران برخوردار است. یک شهر ساحلی که به خوبی می تواند انتظارات هر مسافری را برآورده کرده و خاطره ای خوش برای افراد به همراه بیاورد. گردش و تفریح و بازدید از جاذبه ها و استفاده از امکانات رفاهی مختلف تنها بخش یک سفر خارجی را برای بسیاری از افراد تشکیل نمی دهد، بلکه خرید کردن در کنار موارد گفته شده یکی از قسمت های مهم هر سفری را به خود اختصاص می دهد. به خصوص که اگر به یکی از شهرهای ترکیه هم سفر کرده باشید، محال است که مایل باشید دست خالی آنجا را ترک کنید. به همین خاطر بهتر است که قبل از سفر اطلاعاتی در مورد بهترین مراکز خرید کوش آداسی فراهم نمایید تا پس از رسیدن به مقصدتان راحتتر آنها را پیدا کنید.

کوش آداسی به دلیل استقبال خوب از طرف گردشگران همیشه در حال پیشرفت است و این موضوع در ساخت مراکز خرید جدید و مدرن به وضوع دیده می شود

 

مرکز خرید AVM

مرکز خرید ای وی ام برای آن دسته از افرادی که قصد خرید اجناس مختلف از برندهای برجسته دنیا را دارند، یک فروشگاه عالی و ایده آل محسوب می شود. بد نیست بدانید که این مرکز خرید قدمت چندان زیادی نداشته و تنها حدود 6 سال است که فعالیتش را شروع کرده و هدف از ساخت آن نیز پیشرفت کوش آداسی در حوزه گردشگری بوده است. همچنین نکته ای را باید در رابطه با این مرکز خرید به خاطر بسپارید چون به احتمال زیاد از آن استفاده و سود بسیار خواهید برد. این موضوع مربوط می شود به اینکه مرکز خرید AVM تنها به منظور خرید مایحتاج و یا سوغاتی ساخته نشده و شما درون آن می توانید بخش های مختلفی که به سرگرمی کودکان و همینطور بزرگسالان اختصاص داده شده است را مشاهده کنید. به عبارتی می توانید پس از خرید برای رفع خستگی و گرسنگی خود به سینما، تئاتر، رستوران و کافه آن مراجعه کرده و کودکانتان را نیز در سالن بازی مخصوص آنها سرگرم کنید. فقط به یاد داشته باشید که این مرکز خرید از 10 صبح تا 10 شب مشغول به فعالیت بوده و در نتیجه برای مراجعه به آن نباید زودتر یا دیرتر از تایم مشخص شده به سمت آن حرکت کنید.

 

مرکز خرید Avm در کوش آداسی

 

مرکز خرید نووادا اوت لت

به احتمال زیاد با خودتان فکر می کنید که خرید از برندهای معتبر دنیا ممکن نیست مگر اینکه پول زیادی را بابت آنها پرداخت کنید. به همین خاطر اکثرا افرادی که با محدودیت بودجه مواجه هستند، دور اجناس مرغوب و منحصر به فرد را یک خط قرمز می کشند. البته که این طرز فکر در خیلی از مواقع کاملا درست است، اما باید بدانید که گاهی استثنائاتی هم ممکن است پیدا شود! مثلا مرکز خرید نووادا اوت لت کوش آداسی که محصولاتی از بهترین برندها را برای مشتریان به فروش می گذارد، تخفیف های خوبی را برای مراجعه کنندگان خود در نظر گرفته و به عبارتی یعنی اگر کمی دست از کنترل هزینه ها بردارید، می توانید اجناس برند مورد نظرتان را با قیمتی به مراتب پایین تر از این فروشگاه تهیه کنید.

 

مرکز خرید نووادا در کوش آداسی

 

مرکز خرید چرم

اگر به اجناس چرمی علاقه زیادی داشته و همیشه به دنبال بهترین جنس چرم بوده اید، سفرتان به کوش آداسی این فرصت را در اختیارتان قرار می دهد که بهترین پوشاک، کیف و کفش چرم را از این مرکز خرید تهیه کنید. منتها باید در نظر داشته باشید که قیمت های هر یک از محصولات این مرکز خرید بالا بوده و در نتیجه اگر قصد خرید از آن را دارید، باید هزینه زیادی را برای این منظور کنار بگذارید. البته اگر خوش شانس باشید و در برهه حراجی ها به کوش آداسی سفر کنید، در آن صورت می توانید همان محصولات را با قیمت های نسبتا کمتری تهیه نمایید.

 

مرکز خرید چرم در کوش آداسی

 

مرکز خرید آکدوگان

آکدوگان نیز یکی از بهترین مراکز خرید کوش آداسی است که از قضا طرفداران زیادی هم دارد. نکته مهمی هم در رابطه با این مرکز خرید وجود دارد که مربوط می شود به اجناسی که در آن به فروش می رسند. چون تنها انواع پوشاک در آن به مشتریان عرضه نشده و در کنار آن می توانید لوازم آرایشی و لوازم برقی مختلف نیز خریداری کنید. همچنین درست است که محصولات آکدوگان از برندهای مطرح بوده و به این ترتیب با قیمت های بالایی مواجه می شوید؛ اما باید در نظر داشته باشید که فروشندگان آن آفرهای خوبی را برای اجناس خود در نظر گرفته اند که می توانید از آنها استفاده کنید. علاوه بر این موضوع امکانات مختلفی برای راحتی افراد در این فروشگاه در نظر گرفته اند که از جمله آنها می توان به سینما، سالن بازی کودکان و... اشاره کرد.

 

مرکز خرید آکدوگان در کوش آداسی

 

بازار حجیوات

اگر از گشت و گذار و خرید در مراکز خرید لاکچری و گران قیمت خسته شدید و دوست داشتید که در بازارچه های محلی کوش آداسی نیز تجربه خرید داشته باشید تا به این ترتیب هم در محیطی صمیمانه تر قدم بزنید و هم اینکه با فرهنگ و مردم این شهر از نزدیک آشنا شوید، می توانید بازار حجیوات را برای این کار انتخاب کنید. چون گردشگران معمولا اگر قصد خرید از مراکز خرید بزرگ را نداشته باشند، از میان بازارهای محلی کوش آداسی حجیوات را برای خریدهایشان انتخاب می کنند. خرید کردن در این بازارچه ها مزایای خودش را دارد؛ چون معمولا صنایع دستی و سایر محصولات با قیمتی به مراتب پایین تر در آنها به فروش رفته و در نتیجه مکان های بسیار مناسبی برای تهیه سوغاتی محسوب می شوند. از طرفی قدم زدن در میان آنها نیز حس و حالی متفاوت از سایر مراکز خرید داشته و به همین خاطر خرید کردن در بازار حجیوات می تواند برایتان بسیار لذت بخش باشد.

 

بازار حجیوات در کوش آداسی

برای دریافت اطلاعات درباره تور های گردشگری به سایت www.namigasht.com مراجعه فرمایید.
 

  • ۹۹/۰۴/۰۵
  • ارسلان نامدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی