تور مسافرتی نامی گشت

  • ۰
  • ۰
بهترین هتل های استانبول

 

استانبول یکی از شلوغ ترین و توریستی ترین شهرهای ترکیه است که سالانه میزبان بسیاری از ایرانی ها است. این شهر پایتخت فرهنگی کشور ترکیه محسوب می شود و امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری را در خود جای داده است. هتل های استانبول تنوع بسیاری دارند و رنج قیمت و درجه کیفی آن ها مختلف است. البته اکثر هتل ها از کیفیت بالایی برخوردارند. در این مقاله به معرفی 12 هتل برتر استانبول از نگاه گردشگران می پردازیم تا بتوانید در میان گزینه های پکیج تور استانبول انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید و اقامتی لذت بخش را تجربه کنید. 

 

هتل های استانبول تنوع بسیاری دارند ، رنج قیمت و درجه کیفی آن ها مختلف است و با هر سلیقه ای می توانید گزینه جذابی در این شهر پیدا کنید

 

12 هتل برتر استانبول از نگاه گردشگران

یکی از مهمترین عوامل لذت بخش بودن یک سفر، محل اقامت است. اگر بتوانید هتل خوبی را متناسب با خواسته ها و بودجه خود پیدا کنید، لذت سفرتان چند برابر بیشتر خواهد شد. خوشبختانه این روزها مردم نظرات خود را در مورد همه مقاصد توریستی و امکانات شان در فضای مجازی با هم در میان می گذارند و از میان آن ها می توان فهرستی از بهترین هتل های استانبول به دست آورد. موارد زیر برگرفته از همین نظرات هستند. 

 

معرفی برترین هتل های استانبول

 

هتل الیت ورلد استانبول | Elite World Istanbul Hotel

این هتل در بین هتل های 5 ستاره استانبول قرار گرفته و به راستی برازنده نام بهترین هتل در استانبول است. از سبک طراحی هتل گرفته تا حمام آب گرم، باشگاه بدنسازی، سونا، حمام سنتی، اینترنت پر سرعت و دکوراسیون بسیار زیبایش، باعث شده تا هتل الیت ورلد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) یکی از بهترین هتل های استانبول شود.

 

معرفی هتل الیت ورلد استانبول

 

هتل الیزیوم | Elysium Istanbul Hotel

این هتل در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته، از این رو دسترسی خوبی به نقاط دیدنی استانبول دارد. هتل الیزیوم استانبول دارای رستوران با کیفیت، حمام ترکی، اتاق هایی با دید پانورامیک است. از نظر کیفیت غذایی و سرویس دهی، در میان مسافران رتبه خوبی را به خود اختصاص داده است. در این هتل می توانید از انواع ماساژ استفاده کنید. استخر و باشگاه بدنسازی نیز، از دیگر امکانات رفاهی هتل الیزیوم (Elysium Istanbul Hotel) است. این هتل در بین 10 هتل برتر استانبول قرار گرفته که با یک بار اقامت در آن؛ مشتری دائم آن در سفر به استانبول خواهید شد.

 

معرفی هتل الیزیوم

 

هتل رادیسون بلو شیشلی | Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli

در بین هتل های 5 ستاره استانبول، هتل رادیسون (Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli) با خدمات رفاهی خود، به خوبی در قلب مسافران جای باز کرده است. این هتل دارای 291 اتاق است و در منطقه "شیشلی" قرار گرفته است. تفاوت این هتل با دیگر هتل های 5 ستاره، این است که هتل رادیسون بلو شیشلی یکی از مراکز تجاری استانبول نیز به شمار می رود. مرکز خرید جواهرات زنانه را می توانید با طی کردن 250 متر از هتل، بیابید. از امکانات هتل باید به: سالن اسپا، آرایشگاه، سالن اجتماعات، صندوق امانات، استخر، جکوزی آب گرم، منوی ویژه غذاهای رژیمی، خشکشویی، اتاق فکس و فتوکپی، اتاق ویژه معلولین، ترنسفر فرودگاهی، اجاره خودرو، باشگاه ورزشی و اتاق عایق صدا اشاره کرد.

 

معرفی هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول

 

هتل پوینت باربرس | Point Hotel Barbaros

یکی دیگر از هتل های استانبول که در لیست هتل های برتر استانبول قرار گرفته، هتل پوینت باربرس (Point Hotel Barbaros) است. این هتل 5 ستاره، 202 اتاق دارد که با امکانات دیگر هتل های 5 ستاره، میزبان مسافران بسیاری است. از ویژگی های این هتل، نزدیکی هتل به مرکز شهر است. هتل پوینت باربرس را به دلیل سرو انواع غذاهای ترکی با کیفیتش، می شناسند. اگر به این هتل رفتید حتما از رستوران غذاهای ترکی هتل، استفاده کنید.

 

معرفی هتل پوینت باربرس استانبول

 

هتل چراغان پالاس کمپینسکی | Cirağan Palace Kempinski Istanbul

شاید یکی از جذاب ترین هتل های استانبول برای اقامت هتل چراغان پالاس کمپینسکی باشد. بنایی قدیمی که روزگاری یکی از کاخ های عثمانی بوده است. این هتل پنج ستاره در محله بشیکتاش قرار گرفته و از نظر موقعیت در نزدیکی پارک ییلدیز و همین طور مسجد اورتاکوی قرار دارد. البته فاصله آن تا میدان تکسیم نیز حدود 4 کیلومتر است و همین نیز باعث شده طرفداران بیشتری داشته باشد. در طراحی داخلی اتاق ها رنگ های سبز، آبی و زرشکی همراه با تزئینات طلایی و کلاسیک به کار رفته اند. در چراغان پالاس کمپینسکی می توانید تمام خدمات لوکس یک هتل پنج ستاره را تجربه کنید.

 

معرفی هتل چراغان پالاس در استانبول

 

هتل سی وی کی | Cvk park Bosphorus Hotel 

اگر راهی استانبول هستید بد نیست برای اقامت یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره این شهر را انتخاب کنید که اتفاقا فاصله ای 150 متری با میدان تکسیم دارد. این هتل در سال 2013 بنا شده و طراحی آن بسیار شیک و مجلل است. نمای مجلل و کلاسیک را با رنگ های غنی و اشرافی تقریبا در تمام هتل خواهید دید و اتاق خواب ها نیز با وجود امکانات عالی و مدرن نمایی کلاسیک و خاص دارند. بیشترین بازخورد مثبت از طرف گردشگران نسبت به این هتل، دسترسی عالی، غذاهای خوشمزه و متنوع و عملکرد عالی کارکنان آن بوده است. اینترنت رایگان، پارکینگ، رستوران های ملل، خشک شویی، سالن ماساژ صندوق امانات، باشگاه ورزشی، سالن نگهداری کودک و ... همه از امکانات این هتل هستند.

 

معرفی هتل سی وی کی استانبول

 

هتل دیوان استانبول | Divan Istanbul

در میان هتل های برتر استانبول، نام هتل دیوان (Divan Istanbul) هم می درخشد. این هتل در منطقه شیشلی قرار دارد. این منطقه، مجموعه ای از هتل های 5 ستاره استانبول را در دل خود جای داده است. از برتری های این هتل، نزدیکی آن به کاخ دولما باغچه و پل بسفر است. پس از سپری کردن یک روز هیجان انگیز و تماشای دیدنی های استانبول، می توانید خستگی خود را در حمام ترکی هتل دیوان رفع کنید. امکانات این هتل، همانند هتل های 5 ستاره دیگری است که در استانبول قرار گرفته و استخر و باشگاه بدنسازی آن، کیفیت بالایی دارد.

 

معرفی هتل دیوان استانبول

 

هتل کنراد بسفروس | Conrad Istanbul Bosphorus​

این یکی از بهترین هتل های لوکس شهر است که از نظر دسترسی نیز موقعیت خوبی دارد. امکانات هتل شامل استخر، سالن ماساژ، حمام ترکی، سالن زیبایی، اینترنت رایگان، سالن نگهداری کودک، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاه، فروشگاه و ... می باشد. هتل دکوراسیونی شیک و مجلل دارد و در حالی که غالب اصلی فضا کلاسیک است اما ویژگی های مدرن نیز در آن دیده می شود. با اقامت در این هتل می توانید تنها در حدود 10 دقیقه به کاخ دولما باغچه دسترسی پیدا کنید.

 

معرفی هتل کنراد استانبول

 

هتل سوئیسوتل | Swissotel

سوئیسوتل (Swissotel) بی شک یکی از بهترین هتل های استانبول است که توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است. این هتل 5 ستاره و مجهز، در کنار باغی زیبا قرار گرفته و نمای زیبایی از بسفر را به نمایش می گذارد. علاوه بر سبک دکوراسیون سنتی اروپایی اش، مناظر جذابی از مکان های تاریخی شهر را می توانید از اتاقتان تماشا کنید. تنوع مرکز خرید و رستوران های این هتل، به تنهایی نیاز به چندین روز صرف زمان دارند. نکته جالب توجه در این هتل، برگزاری کلاس های پیلاتس است. شما می توانید از سالن ورزشی هتل استفاده کنید و حتی در کلاس های پیلاتس آن شرکت کنید.

 

معرفی هتل سوئیسوتل استانبول

 

هتل گرند جواهر | Grand Cevahir Hotel

هتل گرند جواهر با وجود قدیمی ساز بودن، هتل مجلل و تمیزی شناخته می شود. هتل دسترسی عالی دارد و در نزدیکی مترو جواهر قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره خدماتی چون خشک شویی، صندوق امانات، محل نگه داری کودک، اینترنت و بسیاری دیگر از خدمات هتل های پنج ستاره را شامل می شود. به علاوه هتل برای معلولین امکانات مخصوصی دارد. نزدیک ترین جاذبه تاریخی استانبول به آن برج گالاتا است که تنها حدود 4 کیلومتر فاصله دارد.

 

معرفی هتل گرند جواهیر استانبول

 

هتل گرند حیات | Grand Hyatt hotel

هتل پنج ستاره گرند حیات در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد به همین دلیل دسترسی به مرکز فرهنگی آتاتورک، مرکز خرید جواهر، برج گالاتا، خیابان استقلال و میدان تکسیم بسیار راحت است به طوری که حتی می توانید با کمی پیاده روی به سمت آن ها بروید. این هتل تقریبا در تمام نظر سنجی ها بین گردشگران بالاترین امتیاز ها را آورده است.

 

معرفی هتل گرند حیات استانبول

 

هتل هیلتون بومونتی | Hilton bomonti Hotel

هتل هیلتون بومونتی از دیگر هتل های پنج ستاره و مشهور استانبول است. هتل در منطقه بومونتی قرار دارد و فاصله اش تا مترو منطقه تنها 10دقیقه است. هتل امکانات لوکس و مجللی دارد و دکوراسیون آن بیشتر تلفیقی از ویژگی های مدرن و کلاسیک است و البته در عین حال بسیار شیک و مجلل است. کیفیت غذا و تمیزی اتاق ها بیشترین امتیاز را بین کاربران داشته است. اکثر کسانی که در این هتل اقامت داشته اند، خدمات و امکانات را نسبت به هزینه پرداختی  در مقایسه با سایر هتل های پنج ستاره بسیار بهتر می دانند.

 

معرفی هتل هیلتون بومونتی استانبول

  • ۹۹/۰۳/۲۶
  • ارسلان نامدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی