تور مسافرتی نامی گشت

  • ۰
  • ۰
بهترین هتل های آنتالیا

 

آنتالیا شهر ساحلی و توریستی ترکیه، سالانه میزبان گردشگران بسیاری به ویژه ایرانیان است. این شهر ساحلی، دیدنی ها و تفریحات بسیاری دارد اما بیشترین شهرت خود را به خاطر هتل هایش به دست آورده است. هتل هایی که اکثرا از کیفیت بالایی برخوردارند، تمامی امکانات رفاهی لازم را در اختیار مهمانان خود می گذارند و میزبان مناسبی برای گردشگران محسوب می شوند. در این مقاله قصد داریم فهرستی از بهترین هتل های آنتالیا را به شما ارائه دهیم. با داشتن شناخت بیشتر می توانید از میان گزینه هایی که در پکیج تور آنتالیا ارائه می شود، بهترین مورد را انتخاب کنید.

آنتالیا سواحل زیبا و تفریحات بسیاری دارد اما بیشترین شهرت خود را به خاطر هتل هایش به دست آورده است

 

آشنایی با بهترین هتل های آنتالیا

اگر یک گزینه خوب را از میان این فهرست انتخاب کنید، در طول سفر خود اصلا نیازی به خارج شدن از هتل حس نخواهید کرد! هر چیزی که بخواهید در اختیارتان است. از ساحل اختصاصی و پارک آبی گرفته تا اسپا و سالن بدنسازی و بار و دیسکو! موارد زیر بعضی از بهترین هتل های آنتالیا از نگاه گردشگران هستند. 

 

معرفی بهترین هتل های آنتالیا

 

اکرا هتل | Akra Hotel

هتل ساحلی آکرا  (Akra Hotel) جزو هتل های 5 ستاره آنتالیا است که از نظر موقعیت مکانی، با دارا بودن ساحلی آرام و زیبا، در میان گردشگران این شهر، بسیار محبوب است. هتل آکرا حدودا 10 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و در نزدیکی دروازه هادریانس قرار گرفته است. محوطه بازی، زمین تنیس، خدمات ماساژ درمانی، اسپا، حمام ترکی، استخر، سونا، جکوزی و ... از جمله خدمات رفاهی این هتل است. شما می توانید در محوطه هتل، از بهترین غذاهای ترکی، نوش جان کنید.

 

معرفی آکرا هتل آنتالیا

 

هتل کرون پلازا | Crowne Plaza Antalya

در میان بهترین هتل های آنتالیا، هتل کرون پلازا (Crowne Plaza Antalya) با امکانات ویژه ای که دارد، مورد استقبال مسافران زیادی است. این هتل 5 ستاره 194 اتاق دارد که از امکاناتی همچون، ترنسفر فرودگاهی، رستوران با منوی رژیمی و منو مخصوص کودکان، استخر رو باز و کارکنان خوش برخورد و مسلط به زبان های فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، عربی و روسی  دارد. سالن کنفرانس، سالن زیبایی، سالن اجاره خودرو و فروشگاه های متنوع، از دیگر امکانات این هتل است.

 

معرفی هتل کرون پلازا آنتالیا

 

هتل باروت | Barut

چشم انداز هتل اکرا باروت (Barut) به سمت طبیعت زیبا و ساحل دریای مدیترانه است. این هتل در فاصله 15 کیلومتری از فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته و تنها 3 کیلومتر از مرکز آنتالیا فاصله دارد. هتل باروت، هتل 5 ستاره ای است که دارای 471 اتاق است. امکانات این هتل همانند دیگر هتل های 5 ستاره، تکمیل است اما یک امکان ویژه در هتل باروت وجود دارد که نقطه تمایز این هتل با هتل های دیگر است. در این هتل، رستورانی وجود دارد که منوی غذاهای ترکی و مدیترانه ای اش از مواد اولیه ارگانیک تهیه می شود و برای افرادی که به کیفیت مواد غذایی خود اهمیت می دهند، جایگاه ویژه ای دارد.

 

معرفی هتل باروت آنتالیا

 

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا | Hotel Legend Rixos Premium Belek Antalya​

این هتل پنج ستاره بی شک می تواند لقب یکی از زیباترین و بزرگترین هتل های آنتالیا را به خود اختصاص دهد. هتلی با 700 اتاق و 60 استخر، 7 رستوران، 8 کافه و ... در زمینی با مساحت حدودی 400 هزار متر مربع و 700 متر ساحل شنی و امکانات لوکس و مدرن مهمانان خود را شگفت زده می کند. در این هتل هر نوع امکانات و خدماتی که تصور کنید برایتان مهیا است. از سالن های ورزشی و زیبایی و ماساژ گرفته تا خدمات تفریحی و موسیقی زنده. در این هتل ورود حیوانات خانگی آزاد است و همین طور امکاناتی مانند مهد های کودک و گشت های شهری این هتل را از سایر هتل های مشابه اش متمایز می کند. در این هتل پارک آبی مجهزی نیز وجود دارد که هیجان و تفریحات آبی را امکان پذیر می کند. در واقع با اقامت در این هتل اینقدر سرگرم هستید که حتی ممکن است فراموش کنید سری هم به شهر بزنید و تمام وقت خود را در هتل بگذرانید.

 

معرفی هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا

 

هتل مکس رویال | Maxx Royal hotel​

هتل مکس رویال از دیگر هتل های محبوب و پنج ستاره بلک آنتالیا است. هتل تمام امکانات عالی و درجه یک مانند اینترنت رایگان، مهد کودک، سالن زیبایی، رستوران های بین المللی، خدمات خشک شویی، حمام ترکی، سالن ماساژ، پارک آبی، مینی کلوپ، فضای سبز، ساحل اختصاصی و خلاصه هر آنچه که نیاز داشته باشید را دارد. در طراحی هتل خلاقیت زیادی به هخرج رفته است و می توان سبک دکوراسیون داخلی مدرن و همین طور کلاسیک را در آن دید. این هتل در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و با مراکز خرید و رستوران های شهر تنها یک کیلومتر فاصله دارد.

 

آشنایی با هتل مکس رویال آنتالیا

 

هتل آدم و هوا | ADAM EVE hotel​

اقامت در هتل آدم و هوای آنتالیا می تواند سفری رویایی را بریتان به ارمغان داشته باشد. این هتل پنج ستاره در بخشی از دکوراسیون خود از سبک مینیمال و رنگ سفید استفاده کرده است و اتاق هایی با دیورهای شیشه ای رو به دریا دارد. اقامت در این هتل آرامشی وصف نشدنی به همراه خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این هتل می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات زیبایی و ورزشی، خدمات مراقبت از کودک، صندوق امانات اشاره کرد. البته تمام آنچه در هتل های لوکس و مجلل دنیا ارائه می شود، در این هتل نیز وجود دارد. این هتل برای مسافرانش برنامه های شاد و مفرحی مانند موسیقی زنده، شعبده بازی و ... در نظر گرفته است که هر شب در مجوطه هتل اجرا می شود.

 

آشنایی با هتل آدم و هوا در آنتالیا

 

هتل امپریال دلفین | Delphin Imperial Hotel​

هتل دلفین آنتالیا یکی از هتل های زنجیره ای دلفین در کشور ترکیه است. این هتل پنج ستاره است و با خدماتی عالی و درجه یک از گردشگران پذیرایی می کند. هتل خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده و رو باز، سالن های ورزشی، مرکز سلامتی و زیبایی، خدمات خشک شویی دارد. در کنار این خدمات ساحل زیبای این هتل یکی از جذابیت هایش به حساب می آید. هتل در 20 کیلومتری از مرکز آنتالیا قرار دارد و جاذبه های دیدنی چون پارک پروانه آنتالیا، آکواریوم آنتالیا و برج ساعت در نزدیکی این هتل قرار دارد.

 

معرفی هتل امپریال دلفین

 

هتل تایتانیک دلوکس بلک | Titanic Deluxe Belek

یکی از بهترین هتل های انتالیا، تایتانیک دلوکس بلک (Titanic Deluxe Belek) است که در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. این هتل 5 ستاره بزرگ، 600 اتاق مجهز دارد و چشم انداز آن به سمت جنگل های انبوده کاج است. ساحل اختصاصی، زمین فوتبال، سالن ورزشی، زمین تنیس، استخر سرپوشیده و 9 استخر سر باز، از امکانات ویژه این هتل است. در ساحل اختصاصی این هتل می توانید ماهیگیری کنید و از غواصی و موج سواری لذت ببرید.

 

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

 

هتل لیبرتی لارا | Liberty Hotels Lara​

هتل لیبرتی لارا در شهر آنتالیا و در کنار دریای مدیترانه قرار دارد. هتل 311 اتاق دارد و بهترین خدمات را به گردشگران خود ارائه می دهد. در اتاق ها اینترنت، تلویزیون، قهوه ساز، سشوار و هر وسیله ای که مورد نیاز باشد، در اختیار می گذارند. این هتل پنج ستاره نیز مانند سایر هتل های هم رده خود بهترین خدمات را رائه می دهد و تمام آن ها را شامل می شود. در کنار آن ها این هتل 4 رستوران دارد که در آن انواع غذاهایبین الملل و ترکی سرو می شود. یکی دیگر از مزیت های این هتل دسترسی راحت به مرکز خرید آنتالیوم است.

 

معرفی هتل لیبرتی لارا آنتالیا

  • ۹۹/۰۳/۲۹
  • ارسلان نامدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی